Muggkaare Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 jeg og en kompis har kobla sammen pcene våre i et lan. vi har fiksa det, og er i samme arbeidsgruppe. jeg kan koble meg til pcen hans og sjekke delte mapper, men når han skal koble seg til meg, må han oppgi et passord. jeg har delt internett, så han kommer inn der, men ikke på mine delte mapper. noen som vet hva som kan være problemet? har aldri hatt det problemet før Lenke til kommentar
sycho Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Gi han passordet til din windows account så skal det funke, evt fjern ditt passord til windows. Hadde dette problemet selv. Brukernavnet er windows accounten din. Jeg har win2000. Lenke til kommentar
redstuff Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 windows 2000 problem, hvis dere kjører forskjellige os vil dere ofte få dette problemet. hvis begge har xp skal dere ikke ha dette problemet Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 hvis du har xp pro sp2 så kan det være der problemet ligger... det du må gjøre er å skru på fil- og skriverdeling så skulle det funker gjorde det hos meg vertfall Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 ok...vi har begge xp sp 2, og jeg har aktivert deling... har jo delt en mappe... det har funka før... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 slå på gjeste-brukeren da... da kan han skrive gjest i brukernavn og ingenting i passord.. Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Pass på at du har en konto (bruker) som ligger i User/burker gruppen i policyen. Skriv compmgmt.msc i kjør, så lokale grupper og tilkoblinger -->grupper. Sjekk hvilke brukere som ligger i user, bruker. Hvis bruker kontoen ikke ligger der, så legg den inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå