benjamin84 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Heisann, lurer på om det er mulig å bytte instrumentbelysningen i en Audi A4 98 modell til en annen farge. Foreløpig er den rød, og dette er hverken spesiellt pent eller spesiellt lettleselig, skulle gjerne hatt den hvit. Noen som vet om dette er mulig, eller er det mer enn bare en rød pære bak der? Endret 26. april 2006 av benjamin84 Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Ingen som vet? Grunnen til at jeg tenkte på det er at de elementene som lyses opp i rødt på natterstid normalt er hvite i dagslys, dette leder meg til å tro at det kanskje er en simpel måte å bytte fargen på belysningen gjennom å bruke f.eks en annen diode/pære eller noe slikt. Desverre har jeg minimalt med peiling på dette området, og vil helst unngå å ta fra hverandre instrumentene før jeg vet om det har noe for seg. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du har antagelig dioder i panelet der, og da blir det fort en del jobb med og gjøre om det. Regn med et par timer med fin-lodding Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Damn, jaja, da lar jeg det nok være Takk for svar! Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hvis lyset endrer seg til hvit i dagslys, så må det jo være bare å tjuvkoble den saken som registrer lysstyrken i bilen. Max eller ingen motstand. Bmw har en slik som registrer om det er mørkt eller lyst inne i bilen, holder jeg fingeren over den, blir lyset i dashbordet kraftigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå