Gå til innhold

Får ikke bilde når jeg starter maskinen

Crowe

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg får ikke bilde når jeg starter maskinen. Tror det er hk et men jeg vet ikke. Ikke noe med skjermen å gjøre. Når jeg starter lyser alt og alle ting fungerer utenom at jeg ikke får bilde på skjermen. ja skjermkortet er godt nok inni. har et abit kt7a-Raid hovedkort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde et tilsvarende problem på mitt hovedkort (Abit kt7-raid)

Fikk bilde idet jeg startet opp, men ved restart nyttet det ikke å få skjermbilde igjen. Måtte skru PSU'en av og på før det startet som det skulle.

Problemet lå i en innstilling i bios'en. Husker ikke helt hvor men skal si fra når jeg finner den

Coq Rouge

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-07 23:12, Coq Rouge skrev:

Hadde et tilsvarende problem på mitt hovedkort (Abit kt7-raid)

Fikk bilde idet jeg startet opp, men ved restart nyttet det ikke å få skjermbilde igjen. Måtte skru PSU'en av og på før det startet som det skulle.

Problemet lå i en innstilling i bios'en. Husker ikke helt hvor men skal si fra når jeg finner den

Coq Rouge

-------------------------------

Ja jeg er ganske enig i dette..hadde akkuratdet samme som deg (Abit Kt7A-Raid) og det er nok rett at det er noe med biosen, men heller ikke jeg husker HELT hva det var :smile:

Har du overklokket prosessoren din, og hvilken CPU har du? tilfeldigvis en AMD? for det KAN være et kjølingsproblem.

Rash

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...