Gå til innhold

Microsoft oppgraderer Xbox 360s CPU


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hm......viss dette skjer blir det oppgraderinger av de xbox 360ene som er nå eller kommer det en haug med nye bokser så du må ut med 3000 til for å få oppgraderingen?

5968928[/snapback]

 

Du får selvfølgelig ikke en ny xbox. Det har vært forskjellige versioner av omtrent alle konsoller. Den aller første gameboyen kom jo feks. i en ny tynnere utgave før gameboy color en gang, gameboy advance har jo kommet i 4 utgaver, playstation kom med en slim-utgave, etc.

5969074[/snapback]

 

Blir ikke helt det samme da ingen av de konsollene kræsja eller hadde betydelige feil. Det har Xbox360 og fixen vil koste deg 3000. Ellers blir du bare sittende med en buggy maskin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Kræsjer maskinene regelemessig, er det feil med den, og man har rett på en ny som virker. Koster deg ikke noe, annet enn venting. Bare en idiot går å kjøper en ny vare når den gamle ikke virker, når man har to års garanti i norge.

Om M$ har funnet ut at problemene folk opplever henger sammen med at hardwaren svikter, er vel det eneste naturlige å skfte til mer stabil og bedre hardware. Folk som klager på det er kun trangsynte fanboys...(Noe avean for øvrig tydelig har vist tidligere at han er).

Lenke til kommentar

På en måte går skyter MS seg litt i foten, ved å gå ut med denne nyheten, da det vil sikkert stagnere salget av xbox360, til ETTER oppgraderingen er lansert.

 

Mange har no rapportert om rykking i spill, som som muligens kan tilskrivast heit cpu

 

Eg for min del er glad eg hadde is i magen. Og har venta med kjøpet av xbox360 , til bugs har blitt luka vekk + prisnedgang.

(har forresten rikelig av spill som ikke er fullført(runna) til ps2/xbox/gamecube, so no need to rush :p )

Endret av mago
Lenke til kommentar
Eg for min del er glad eg hadde is i magen. Og har venta med kjøpet av xbox360 , til bugs har blitt luka vekk + prisnedgang.

5977970[/snapback]

Jeg er veldig glad for at jeg kjøpte i begynnelsen av desember og har kost meg i snart et halvt år allerede med fete spill som PGR3, DoA 4 og GRAW :)

 

Og uten en eneste feil. Det har forøvrig ingen av min 3 kamerater som har 360 hatt heller.

Lenke til kommentar
hm......viss dette skjer blir det oppgraderinger av de xbox 360ene som er nå eller kommer det en haug med nye bokser så du må ut med 3000 til for å få oppgraderingen?

5968928[/snapback]

 

Du får selvfølgelig ikke en ny xbox. Det har vært forskjellige versioner av omtrent alle konsoller. Den aller første gameboyen kom jo feks. i en ny tynnere utgave før gameboy color en gang, gameboy advance har jo kommet i 4 utgaver, playstation kom med en slim-utgave, etc.

5969074[/snapback]

 

Blir ikke helt det samme da ingen av de konsollene kræsja eller hadde betydelige feil. Det har Xbox360 og fixen vil koste deg 3000. Ellers blir du bare sittende med en buggy maskin.

5977756[/snapback]

Trangsynte prepubertale unger som deg Avean sku vært bannet :nei:

Er det mulig å komme med så ufattelig idiotiske utsagn? Vi som forbrukere har det UTROLIG bra her i Norge. Og på X360 har du 2års garanti uansett om du kjøper med forsikringen som f.eks Elkjøp tilbyr.

Så vennligst, *spar* oss for det der.

Lenke til kommentar
Det blir ikke helt det samme hvis de nye Xbox360-ene blir raskere enn de gamle.

5969264[/snapback]

 

Eldre utgaver av PS2 har 5 MHz mindre enn nyere utgaver. Et av mine mareritt er allikevel at konsollene skal bli slik som PC-ene - at man må bytte skjermkort hver 6 mnd., prosessor hvert år, etc.

5973241[/snapback]

Det kommer ALDRI til å skje. Når det kommer til spilling, så tror jeg heller det vil gå den andre veien.

5973799[/snapback]

 

Jeg vil vel tro det var satt litt på spissen, men at konsollene (SPESS 360) har blitt mer pc-like er ikke å si noe på. Dog må vi nok vente en stund før de lanserer hardt forbedrede CPUer og GPUer ;)

Lenke til kommentar
Du tror vel ikkje at MS vil lansere en 360 versjon med kraftigere GPU? Skal love deg da at det hadde blitt rama-skrik fra utviklerene si side og ikkje minst forbrukerene.

5983959[/snapback]

 

Nei jeg tror ikke det, det var ment som en smule ironi (derfor var det en blunkesmiley på slutten).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...