mikaelbrun Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Lagde en tråd et annet sted, men tenkte kanskje jeg lettere får svar her her finner dere problemet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=567965 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg har skjønt det dithen at det er snakk om WinXp 64 bit. Har du prøvd med vanlig XP? Jeg tror at winXp64 ennå lider av en del barnesykdommer, men kan ikke prøve selv pga har ikke 64 bits prosessor. Lenke til kommentar
mikaelbrun Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Jeg har skjønt det dithen at det er snakk om WinXp 64 bit. Har du prøvd med vanlig XP? Jeg tror at winXp64 ennå lider av en del barnesykdommer, men kan ikke prøve selv pga har ikke 64 bits prosessor. 5968862[/snapback] Ja, første gang jeg forsøkte så brukte jeg vanlig XP pro sp2. Må være noen drivere som har blitt endret mellom 2000 og xp. Har prøvd flere forskjellige cd'r også. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ja, første gang jeg forsøkte så brukte jeg vanlig XP pro sp2. Må være noen drivere som har blitt endret mellom 2000 og xp. Har prøvd flere forskjellige cd'r også. 5969331[/snapback] Ikke akkurat det jeg lurte på da. Funker det bra når du kjører "vanlig" XP på maskinen? Lenke til kommentar
mikaelbrun Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Ja, første gang jeg forsøkte så brukte jeg vanlig XP pro sp2. Må være noen drivere som har blitt endret mellom 2000 og xp. Har prøvd flere forskjellige cd'r også. 5969331[/snapback] Ikke akkurat det jeg lurte på da. Funker det bra når du kjører "vanlig" XP på maskinen? 5973150[/snapback] Nei, det funker ikke med vanlig xp. (Med annet hovedkort og cpu, men ellers samme oppsett, funker XP fint.) Det funker med win 2k, men oppdaterer jeg agp driver, så går det skeis. Tror det er det som er problemet med xp også. Altså agp driveren. Endret 23. april 2006 av mikaelbrun Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Da får du enten la vær å installere AGP-driver, eller du får prøve å finne en eldre versjon. Det kan sågar være at den driveren du bruker forutsetter at bios er oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå