perplex Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hvilke Gratise PHP webhoster støtter min PHP-kode?? (Kan ingentig med PHP) <?php if ($_POST['submit'] == TRUE) { $mail = "[email protected]"; // Din epost adresse $felt1 = stripslashes(strip_tags($_POST['felt1'])); $felt2 = stripslashes(strip_tags($_POST['felt2'])); if(empty($felt2) || empty($felt2)) { echo "Venligst fyll ut alle felt!"; } elseif(mail($mail, $felt1, $felt2)) { echo "Mailen ble sendt!"; } else { echo "Mailen ble ikke sendt!"; } } else { ?> <form method="post" action=""> <label for="felt1">Felt1:</label><br /> <input id="felt1" name="felt1" type="text" size="15" /><br /><br /> <label for="felt2">Felt2:</label><br /> <input id="felt2" name="felt2" type="text" size="15" /><br /><br /> <input id="submit" class="button" type="submit" name="submit" value="Send!" /> </form> <?php } ?> Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 hotserv.dk tror jeg du kan bruke Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Alle som har støtte for PHP og mail() støtter ditt script. Du kan f.eks. også bruke start.no, men de tilbyr ikke MySQL (tilfelle du skal lage litt mer avanserte script senere) slik som hotserv gjør. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 www.frac.dk www.dinhost.dk Kjempebra hoster... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) www.frac.dkwww.dinhost.dk Kjempebra hoster... 5969304[/snapback] hotserv.dk er de samme som driver frac.dk, men hotserv.dk tror jeg har litt større lagringsplass. Begge funsker kjempe bra. Dinhost.dk har jeg ikke prøvd. Endret 22. april 2006 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå