Kimelimm Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 ja, når kommer Online versionen av Metal Gear Solid 3 til Ps2? jeg har lett på www.gamer.no men fant ikke noe der..... jeg gleder meg som en unge før jul.... noen som ahr info om spillet og når det kommer ut? takker for litt info om hvordan spellet blir TAKKER FOR ALLE SVAR!! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 16. juni i følge play.com. Står også litt i linken der om hva som er nytt. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) jeg bare DIGGER metal Gear Solid..... men er dt i Norge? Endret 22. april 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 England og Norge får som regel samme lanseringsdato (veldig sjelden det er noen forskjell), så vil nok si det er 99% sikkert at det kommer hit samme dag som i England. Føler ikke noe stor forventning selv etter å få det egentlig; har den japanske utgaven. Har dog ikke fått prøvd onlinemulighetene enda så det kan bli interessant å prøve. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 jeg kan spell online på PS2 det er gøy huff og jeg gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå