Gå til innhold

Intel Conroe Info; -Samletråd. Les 1. innlegg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er 2 minutter fra å trykke på handle nå. Får jeg en god pc med sjangs for litt overklokking her?

 

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz

MIST 500W strømforsyning

Gigabyte GA-965P-DS4 hovedkort S775

OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC Dual Channel

Zalman CPU Vifte

NEC DVD-brenner ND-3550 bulk, intern

Sapphire Radeon X1600XT 256MB GDDR3

Seagate 320GB S-ATA II NCQ 7200RPM

Lian Li PC7BSCAND Miditower, Sort

Saitek Eclipse Keyboard, Sort/Sølv

Lenke til kommentar
Bare bytte ut grafikkortet der, så har du en super pc :D

 

Jeg har vært inne på tanken med en E6300 i det siste, de gis jo nærmest bort :p . Eneste kjipe er da at jeg må bytte hk og ram... Tough decision :(

6767422[/snapback]

 

Tror ikke du vil tjene så forferdelig mye på det at det blir verdt å bytte det.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke bruk for bedre, ser bare på film, og x1600xt har støtte for hardware decoding av h.264. :)

6767471[/snapback]

 

Hvis du bare ser på film ser jeg ikke helt poenget med å kjøpe high-end hardware ;)

6767905[/snapback]

Jeg har ikke en stasjonær PC for tiden, så det er på tide. Jeg lager også reencodes av TS filer, da helst i x264 codec, noe som tar utrolig lang tid men en eldre pc, dessuten hjelper det veldig med to kjerner i dette arbeidet.

 

Og hvem vet hva jeg finner på i fremtiden, regner med å ha denne pcen i noen år.

Lenke til kommentar
*Vræææl* tror dere ikke horene hos SHG har klart å *glemme* å sende med min E6600?! Verste var at det faktisk tok meg en time å legge merke til det, mitt i byggingen (hadde bestilt masse hardware). Iallfall siste gang jeg bestiller der i fra. Får bare håpe jeg mottar en ny på fredag.

6771076[/snapback]

 

 

Snakk om uflaks da!

 

Da jeg bestillte min E6600 fra Shg den 10 august, så forsvant CPU`en i posten. Først i går kom den cpu`en! Bestillte selvfølgelig en ny da jeg fikk beskjed at pakka var borte, så nå har jeg en E6600 cpu til overs :D

 

Hvis det er noen i Oslo som MÅ ha en E6600 cpu fort, så er det bare så si ifra :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmm så du har to altså? Og SHG krever ikke retur på en av de? Det er jo en grei bonus. Hvor lenge måtte du vente på ny fra du kontaktet dem?

6771427[/snapback]

 

Det tok bare 2 dager fra den nye var bestillt, til den nye var kommet. Ja, har to E6600 cpu :dribble:

6771583[/snapback]

Men fikk du den andre gratis eller?

isåfall, kan vi bytte? Du får min E6300 og jeg får en av dine E6600? ^^ Du kan få 500 for den.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe denne: Intel Core 2 Duo E6400 Er det en god prossesor? Har alltid bare kjøpt AMD, så er ikke helt inne i Intel :p Hvordan vil denne være iforhold til AMD Athlon64 X24600+ am2 på spillytelse osv? Hvilket hovedkort ville dere annbefalt? Det skal brukes til gaming stort sett... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...