Gå til innhold

Intel Conroe Info; -Samletråd. Les 1. innlegg!


Anbefalte innlegg

Jeg har også C1E enable , men hvilken bios bruker du? ,hos meg ligger ytelsen konstant på 2,8ghz , legger merke til at spenningen faller fra 1,3 til 1,15 av og til uten at ytelsen går ned.

6731876[/snapback]

1101 BIOS bruker jeg. Hos meg bruker den 1.32V ved load. Når C1E kicker inn bruker den samme som deg (2.0 Ghz). Altså C1E setter ned multi til 6X og vcore til 1.1V ca mens FSB er den samme (333).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et par spørsmål.

 

*Hvordan får jeg satt opp cpu volten på P5W i bios? Den står bare på Auto, får ikke satt den opp.

 

*Og en annen ting. Jeg har klokket min E6600 til 3.150 ghz, 350 fsb. 2.1v på minnet. Men temperaturen stiger nesten ikke i hele tatt. Den steg fra 28 grader til 31 grader. Er det ikke normalt at tempen skal stige mere? Cpu Kjøleren er en Scythe ninja. Bruker AIboost for å lese av tempen.

 

*Er dette noe bra score i aquamark? Skjermkortet er 7800GTX. Score

 

*Hvor mange digits er "normalt" for å teste superpi?

 

 

 

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
kent-hugo: For å teste SuperPI er det vanlig å bruke SuperPi mod 1.5, leses av med 3 desimaler.

6735027[/snapback]

I så fall kan jeg gi deg svaret på øyeblikk uten at du trenger å laste ned programmet: 3,142.

 

:p

6736503[/snapback]

 

Til å være en konstant er PI utregnet noen ganger for mye synes jeg ja, høhø. En skulle vel tro at en gang var nok.

 

Overklokkere og benchere skulle begynt å bruke en eller annen forskningsplatform som bench, det hadde vært noe :)

 

Bare laget en bench som analyserte radio-støy eller analyserte proteiner, så kunne de jo gjort litt nytte for seg også. Problemet er vel å få et program til å bruke nøyaktig det samme av CPU hver gang.

Lenke til kommentar

Oh yes baby:

 

Aug 24, 2006 6:56 PM

Int'l shipment release

GARDERMOEN NO

6:56 PM

At local FedEx facility

OSLO NO

 

Aug 23, 2006 8:49 PM

Arrived at FedEx location

PARIS FR

 

3:28 AM

Departed FedEx location

INDIANAPOLIS, IN

 

2:24 AM

Arrived at FedEx location

INDIANAPOLIS, IN

 

Aug 22, 2006 7:19 PM

Package data transmitted to FedEx

 

Aug 22, 2006 5:57 PM

Picked up

SUNNYVALE, CA

 

 

Ikke lenge igjen nå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...