Gå til innhold

Intel Conroe Info; -Samletråd. Les 1. innlegg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok. Nå har jeg et problem igjen!

 

Plutselig da jeg slo av pcen for å bytte en SATA kontakt til en annen kontakt på hovedkortet, også prøvde og slå på pcen igjen - så ville ikke pcen starte!

 

Jeg har sjekket kabler, koblet om de 2pins kontaktene for tilkobling av leds og powerswitcher på kabinettet og resetta CMOS.

 

Veldig merkelig problem. Mistenker at jeg har oversett noe simpelt, men hva? Pcen skal jo ikke slutte og starte plutselig  :hmm:

6656342[/snapback]

 

Ikke starte... Vil det si at maskina rebooter før windows får loadet ferdig, at du får en feilmelding på et eller annet tidspunkt før den bare stopper opp, eller at den ikke får strøm?

Lenke til kommentar
Hehe Har E6600 , p5w deluxe og x1900cf kort og minus grader klare.Mangler kunne ram så kunne vi sett.

6659021[/snapback]

Jeg har P5W DH Deluxe, Corsair TWIN2X 6400C3 2048MB og Noctua NH-U12 liggende ved meg her. Bare E6600 godbiten som ikke hadde kommet.

Huff får vel bare vente til Mandag/Tirsdag da.... :cry:

Lenke til kommentar
har shuttle lansert noen ny boks som passe til disse nye prosessorene, eller passer dem i noen av de eksisterende modellene ?

6662113[/snapback]

 

må nok vente litt.....blir og hete sn37p2.

 

It shares the same chassis as the SD37P2 but the similarities pretty much end right there. Supporting all current Pentium 4 LGA775 CPUs and stated support for Intel's upcoming Conroe CPUs, the SN37P2 is based on Intel's i975x/ICH7R chipset combination and ships with dual x16 slots for ATI CrossFire multi-GPU support. SATA2 RAID, high-definition-audio, dual FireWire, 10x USB2.0, and a 350W SilentX PSU round off matters.

 

Multi-GPU capability will make it one of the fastest gaming SFF around, although the graphics cards, assuming they're run in CrossFire mode, will need to have coolers that take up no more than a single slot. The SN37P2 will become a formidable gaming SFF unit when Intel's much-vaunted Conroe debuts.

 

men kommer med 400w psu slik som M2 shuttlen
Lenke til kommentar

Når kan vi vente at nettbutikkene har disse på lager, jeg har ventet i en mnd!... begynner å bli rastløs, mangler bare cpu og hovedkort :)

 

Hvilket hovedkort til rundt 1500 kr vil dere anbefale?

 

Jeg har ikke planer om klokking

Har en harddisk (kanskje to)

Dvd

SKjermkort

Tvkort

Lydkort

500W psu

 

Har med andre ord ikke store kravene til mitt hovedkort :)

Lenke til kommentar

Endret ordre i dag da jeg fant ut at tastaturet jeg skulle ha ikke kom på lager før slutten av neste måned. Ble også litt lei meg da jeg fant ut at lydkortet(X-Fi xtrememusic) og hovedkortet(Asus P5B) ikke kom på lager før den 27. denne måneden. Etter jeg hadde bekreftet endring av ordre, fikk jeg en mail. Der stod det at alt var på lager. Gikk inn på kontoen min på psdata.no, "ordrestatus = sendt til pakking".

 

Syntes dette var litt rart. Hvis dere går inn på psdata.no, og sjekker feks. Asus P5B, X-Fi Xtrememusic og Intel E6600 Conroe. Så ser dere at de ikke er på lager.

Lenke til kommentar
har shuttle lansert noen ny boks som passe til disse nye prosessorene, eller passer dem i noen av de eksisterende modellene ?

6662113[/snapback]

 

må nok vente litt.....blir og hete sn37p2.

 

It shares the same chassis as the SD37P2 but the similarities pretty much end right there. Supporting all current Pentium 4 LGA775 CPUs and stated support for Intel's upcoming Conroe CPUs, the SN37P2 is based on Intel's i975x/ICH7R chipset combination and ships with dual x16 slots for ATI CrossFire multi-GPU support. SATA2 RAID, high-definition-audio, dual FireWire, 10x USB2.0, and a 350W SilentX PSU round off matters.

 

Multi-GPU capability will make it one of the fastest gaming SFF around, although the graphics cards, assuming they're run in CrossFire mode, will need to have coolers that take up no more than a single slot. The SN37P2 will become a formidable gaming SFF unit when Intel's much-vaunted Conroe debuts.

 

men kommer med 400w psu slik som M2 shuttlen

6664070[/snapback]

 

Håper denne snart finner veien til norske websjapper og prisguiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...