Skavhaug Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Noen snakkte om nvidia sli for conroe, kommer dette? har nvidia gitt klarsignal? 6492824[/snapback] Dette kommer http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2786 http://www.nvidia.com/page/nforce5_specs_intel.html Endret 14. juli 2006 av Skavhaug Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Noen snakkte om nvidia sli for conroe, kommer dette? har nvidia gitt klarsignal? 6492824[/snapback] Dette kommer http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2786 http://www.nvidia.com/page/nforce5_specs_intel.html 6493387[/snapback] Irriterer meg at folk ikke bare kan implementere dette i chipsettene sine som de vil, nividia utnytter sin rolle som skjermkortprodusent for å tvinge fram en kunstig fordel i chipsettmarkedet... AtW Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Noen snakkte om nvidia sli for conroe, kommer dette? har nvidia gitt klarsignal? 6492824[/snapback] Dette kommer http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2786 http://www.nvidia.com/page/nforce5_specs_intel.html 6493387[/snapback] Irriterer meg at folk ikke bare kan implementere dette i chipsettene sine som de vil, nividia utnytter sin rolle som skjermkortprodusent for å tvinge fram en kunstig fordel i chipsettmarkedet... AtW 6493418[/snapback] 975 kan kjøre SLI, du bare trenger drivere som er med på leken... finnes ca en håndfull av personer som har tilgang på disse... om det er intel eller nvidia som er "slemme" er litt omdiskutert. men mest sansynelig er det vel at nvidia ikke vil la intel kunne kjøre sli, slik at de kan selge flere egene chipset... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Så ut som den britiske siden fikk inn Conroe mye raskere enn de norske butikkene (24. vs 15 august) Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Angående nVidia SLI: On NVIDIA’s side, like 975X, nForce 4 SLI Intel Edition is technically Core 2-ready, although many early motherboards don’t offer the voltages necessary to support the new CPU and thus motherboard manufacturers have to replace their original boards with newer ones that are compatible with Core 2. ASUS for example is releasing their P5N32-SLI SE Deluxe to the market as we speak. Core 2 motherboards based on NVIDIA’s nForce 570 SLI and nForce 590 SLI are in the works from ASUS, DFI, ECS, and others and should begin hitting the market at the end of this month or the middle of August. http://www.firingsquad.com/hardware/intel_...mance/page3.asp Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg begynner å gå lei denne ventinga på både cpu og hovedkort! Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Jeg begynner å gå lei denne ventinga på både cpu og hovedkort! 6494293[/snapback] Ja, ikke snakk! Jeg håper virkelig at denne spådommen er feil:Intel says complete PC systems based on the Core 2 Extreme X6800 and individually boxed products will both begin selling on July 27th, while Core 2 Duo processors with 4MB of L2 cache should show up on August 7th. Intel will be transitioning its CPU production gradually away from Pentiums to Core 2 Duos, and that transition might not happen as quickly as the market would like. I wouldn't be surprised to see strong demand and short supply of these processors for the next couple of months, until Intel is able to ramp up production volumes. The less expensive versions of the Core 2 Duo with 2MB of L2 cache are initial casualties of this controlled ramp. They aren't expected to be available until the fourth quarter of this year. http://www.techreport.com/reviews/2006q3/core2/index.x?pg=1 Endret 15. juli 2006 av Quintero Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Så ut som den britiske siden fikk inn Conroe mye raskere enn de norske butikkene (24. vs 15 august) 6494073[/snapback] Nei da, jeg har bekreftet leverings dato 15 August fra PS.Data. Men jeg var en av de første som bestilte. I dag er leverings datoen 22 eller noe slikt. De første er boka av de som var tidlig ute. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Høres ut som det bare er å vente til slutten av agust med å bestille og ikke drive prisene opp nå. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Så ut som den britiske siden fikk inn Conroe mye raskere enn de norske butikkene (24. vs 15 august) 6494073[/snapback] Nei da, jeg har bekreftet leverings dato 15 August fra PS.Data. Men jeg var en av de første som bestilte. I dag er leverings datoen 22 eller noe slikt. De første er boka av de som var tidlig ute. 6494815[/snapback] På den siden står det 24. Juli? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Ok men du skrev bare 24. vs 15 august Da antok jeg samme mnd. Jeg var ikke inne på siden og så, jeg komenterte kun din post. Endret 15. juli 2006 av MrNielsen Lenke til kommentar
Del Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Så ut som den britiske siden fikk inn Conroe mye raskere enn de norske butikkene (24. vs 15 august) 6494073[/snapback] Nei da, jeg har bekreftet leverings dato 15 August fra PS.Data. Men jeg var en av de første som bestilte. I dag er leverings datoen 22 eller noe slikt. De første er boka av de som var tidlig ute. 6494815[/snapback] Vær ikke for sikker, du er i såfall ikke den første de har utsatt leveringsdatoen for. Var noen tråder her en tid tilbake med folk som var meget frustrert over stadig utsatt leveringsdato (på andre produkter riktignok), og hvis jeg husker riktig var PCutstyr synderen. Håper selvfølgelig ikke dette gjelder deg, og at de har skjerpet rutinene. Edit: Unnskyld jeg mente faktisk PSdata, men kan hende jeg blander de to. Bekreftet gir ingen garanti. Endret 16. juli 2006 av Del Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Nå har ikke jeg bestilt hos pc utstyr da, og dette er bekreftet dato. Ikke antatt dato. Normal skal de ikke flytte bekreftet datoer da. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Skal oppgradere maskinen min rimelig snart (nærmeste 1-3 månedene), og det mest krevende arbeidet vil være musikkproduksjon og spill. Problemet er at jeg er ganske usikker på hva jeg burde gå for.. Så, det jeg lurte på var; Har noen sett noen tester/benchmarks av AMD vs. Conroe i musikkproduksjonssetting (Cubase/VSTer etc.) ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg fikk flyttet "bekreftet dato" annenhver uke i 3 måneder for et produkt. Lenke til kommentar
DuKeN Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 vet jeg hva jeg skal bruke dimme penger på Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Skal oppgradere maskinen min rimelig snart (nærmeste 1-3 månedene), og det mest krevende arbeidet vil være musikkproduksjon og spill. Problemet er at jeg er ganske usikker på hva jeg burde gå for.. Så, det jeg lurte på var; Har noen sett noen tester/benchmarks av AMD vs. Conroe i musikkproduksjonssetting (Cubase/VSTer etc.) ? 6500253[/snapback] Det er rimelig sikkert at Core 2 Duo yter bedre enn hva enn AMD har ute på samme frekvens. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Rart om K8 skulle hatt noe forsprang i akkurat Cubase ja, tipper det folder seg i rekken av tester hvor Conroe sparker ræv. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Da har jeg bestilt en E6600 på netshop. Jeg så den ikke igår, så den må nok ha kommet først nå. *håpe på å få den tidlig* Men så har jeg ikke lagt til et hovedkort, men jeg venter og ser på hva om kommer Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hvorfor kjøper alle E6600? Bare nyskjerrig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå