Gå til innhold

Intel Conroe Info; -Samletråd. Les 1. innlegg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jupp, mange som har forhåns bestilt. Sist jeg snakka med SHG hadde de 60+ bestilinger på E6600. Jeg bestilte derfor på PS-Data når de kom med sine på nette. Så er i første gruppa deres.

Jeg har fått bekreftet ordre dato på 15.08 fra PS Data, Og den batchen er vell bort bestilt for på nette er de nå på 23.08. 14 dager etter lansering er da ikke så ille :) Så det får man godta.

Men er jo nesten med litt trist stemme, jeg sier jeg skal bytte min trofatse P4 560J, som har gjort en utmerket jobb i vapo/vann system siden Julen 2004. Har aldri hatt en cpu så lenge noen gang, I spill pcen min.

Lenke til kommentar

Jeg vil tippe SHG får inn tidligst. Vet ikke hvorfor men de har en tendens til å ligge en dag eller 2 forran ved slike lanseringer. SHG er også dyrest i følge prisguiden.

Har også en bestilling inne på PS Data og tror jeg kjøper der hvis de får bekreftet leveringsdato før 1.august.

Lenke til kommentar
Tviler.

Men de av dere som er flink med hovedkort, hvilket tror dere blir det beste for 1200kr. Har akkurat det beløpet for å svi bort på HK.

Har sett på disse:

Asus Mainboard S-775 I955X ATX Audio GbLAN SATA Retail 1218,-

Msi Mainboard S-775 Intel 945P ATX Audio GbLAN Raid 1394 Retail 1195,-

Asus Mainboard S-775 I945G mATX VGA Audio GbLAN USB2.0 Retail 996,-

6446267[/snapback]

Ingen av de hvis du skal ha Conroe, og det skal du vell siden dette er en conroe tråd? Se første post i denne tråden for conroe hovedkort støtte.

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar
Får man med kjølepasta eller må jeg kjøpe en tube selv? Btw, haster!

6447961[/snapback]

Tror det henger på noe dårlig pasta på kjøleribben :hmm: Men jeg ville kjøpt meg en 3,5 grams tube Arctic Silver 5 den er KNALL :thumbup:

Da er du sikker på at du ikke får noe dårlige greier :thumbup:

Endret av hcnielsen
Lenke til kommentar
Nja. Det står at de ikke får den inn på lager før 21.07. Har nemlig ombestemt meg og skal forhåndsbestille fra PS Data likevel.

6448015[/snapback]

Sikkert et lurt valg der PSdata har SUPER service! :D

Endret av hcnielsen
Lenke til kommentar

Fint å høre. Tenkte egentlig å kjøpe fra shg.no, men har hatt dårlige erfaringer med servicen deres(de er treeeege). Bestilte uten kjølepasta jeg.

Edit: Nå har mange andre fått den inn på lager, tror jeg avbestiller ordren min på PS Data og bestiller på nytt en annen plass.

Edit2: Eller ikke, de får visst ikke conroe på lager før 23.08 de heller.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Fint å høre. Tenkte egentlig å kjøpe fra shg.no, men har hatt dårlige erfaringer med servicen deres(de er treeeege). Bestilte uten kjølepasta jeg.

Edit: Nå har mange andre fått den inn på lager, tror jeg avbestiller ordren min på PS Data og bestiller på nytt en annen plass.

Edit2: Eller ikke, de får visst ikke conroe på lager før 23.08 de heller.

6448039[/snapback]

Hehe.. Jeg tror det er lurest og bestille hos PSdata, de tenker jeg har bedre service uansett! :D

Endret av hcnielsen
Lenke til kommentar
Har vaert i dialog med bade Netshop og Komplett naa, og de visste ikke nar de fikk de nye cpuene fra Intel inn paa sidene dems ...

6450365[/snapback]

Hm. Håper de kommer snart. Håper alt er klart og ferdig til jeg skal ha ny pc i midten av august. Virker som jeg skal gå for conroe gitt.

Lenke til kommentar
Har vaert i dialog med bade Netshop og Komplett naa, og de visste ikke nar de fikk de nye cpuene fra Intel inn paa sidene dems ...

6450365[/snapback]

Hm. Håper de kommer snart. Håper alt er klart og ferdig til jeg skal ha ny pc i midten av august. Virker som jeg skal gå for conroe gitt.

6452823[/snapback]

Asus P5WD LGA 775 kan brukes til å kjøre Conroe, fra hva jeg vet så må man ha minst 975x intel chipset i hovedkortet.

Cya

Bashir Naimy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...