Gå til innhold

Intel Conroe Info; -Samletråd. Les 1. innlegg!

Anbefalte innlegg

EvilDick har den med seg hjem, da det er han som skal beholde den. Sitter vel å spiller Wow med den nå regner jeg med :) Skal teste litt mer med den imorgen hvis jeg får tak i noe annet minne, eventuelt en nyere bios.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter ikke og spiller wow nei! Jeg holder på og installere det :) hehe

Den bråker litt, så jeg må få meg nye vifter i morra.

Og jeg bruker den ikke bare til og spille wow, så conroen er ikke bare til pynt. Legger nemmelig over MP3 på Ipod'en også innemellom :)

Nei, dette vekker opp klokkelysten i meg så det blir litt av det fremmover også.

Endret av EvilDick
Lenke til kommentar

Og jeg bruker den ikke bare til og spille wow, så conroen er ikke bare til pynt. Legger nemmelig over MP3 på Ipod'en også innemellom :)

6390026[/snapback]

He He He, du er faen ikke god :!: Vi får leke oss litt mer imorgen med det nye minnet på plass i den :thumbup:

Lenke til kommentar

ROLF! Scorer 200 points mer enn dere i 3dMark06 med 7950 "570M" kortet og en Opteron 2.6Ghz. Gidder ikke prøve på Super PI en gang :p Prøv å klokke 7950 kortet deres til 570 på core og 1550 på minnet ( ca 770), så skal dere se dere vinner hands down i 3Dmark06 også.

PS: FInnes det noen god dual core benchmark?

Lenke til kommentar
Skal se om jeg får lekt meg litt med Riggen til EvilDick imorgen, så skal vi se. Er ikke fullt så morro å sitte med en annen sin PC, skal tilstå det. Legger liksom ikke hele sjela i det :)

PS. Ja, Ron Jeremy er konge  :w00t:

6390147[/snapback]

Hvordan er dette hovedkortet, annbefaler du det? Sitter med kjøpknappen inne på komplett. :hmm:

Har også en E6700 på vei, men den kommer vell ikke før lanseringen.

Uansett fint å se resultater Ramsey :thumbup:

Lenke til kommentar
Virker som det er litt bugs i biosene. F.eks så funker ikke alle minne deviderene. Håper på en bios fix etterhvert. Ikke så mye jeg har lekt med det egentlig, så tør ikke si verken ja eller nei angående hovedkortet.

6390194[/snapback]

var det minus grader paa den siste superpien?255grader.

Lenke til kommentar
Virker som det er litt bugs i biosene. F.eks så funker ikke alle minne deviderene. Håper på en bios fix etterhvert. Ikke så mye jeg har lekt med det egentlig, så tør ikke si verken ja eller nei angående hovedkortet.

6390194[/snapback]

var det minus grader paa den siste superpien?255grader.

6391397[/snapback]

Nei, bare PCProbe som er litt på bærtur innimellom. Viste stort sett riktig temp, men klikket sånn innimellom. Vet ikke hva som gjorde det.

Lenke til kommentar
Vil dette hovedkortet støtte conroe ?

6392516[/snapback]

I utgangspunktet er det ikke noe som tilsier at kortet ikke skal støtte conroe, MEN kortet trenger vel en oppdatering av VRM slik som alle 975x kortene så desverre... men vi vet mer når conroe lanseres..

Lenke til kommentar
Hva er multiplieren på E6300, E6400 og E6600?

Hvilken conroe vil gi mest for pengene ?

6391978[/snapback]

E6600 er lik som E6700 (som JimRamse testa) bare den kjører på 2400 Mhz med 9X multiplier. Modellen under har 8X osv. Verdt å betale for 4MB cache mener da jeg.

Så E6600 er vel det beste valget angående ytelse og pris, mens E6700 er kjekk pga. 10X multi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...