Gå til innhold

Intel Conroe Info; -Samletråd. Les 1. innlegg!

Anbefalte innlegg

Det burde sikkert holde med 2GB minne :)   Det er ikke mye opp til 800Mhz da :)

Hvor mye strøm leverer poweret ditt på 5v, og 12v?

6360389[/snapback]

30A på +5V, 34A på +12V.

4GB minne hadde vel vært mest for skrytefaktor :p Tror heller jeg legger mere i skjermkort ja...

6360571[/snapback]

4GB RAM under Windows Vista vil være det samme som 2GB RAM er under Windows XP i dag. Så ikke bare skrytefaktor...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det burde sikkert holde med 2GB minne :)   Det er ikke mye opp til 800Mhz da :)

Hvor mye strøm leverer poweret ditt på 5v, og 12v?

6360389[/snapback]

30A på +5V, 34A på +12V.

4GB minne hadde vel vært mest for skrytefaktor :p Tror heller jeg legger mere i skjermkort ja...

6360571[/snapback]

4GB RAM under Windows Vista vil være det samme som 2GB RAM er under Windows XP i dag. Så ikke bare skrytefaktor...

6361219[/snapback]

Er i grunn litt einig med deg! Vista e "litt" krevande!

Lenke til kommentar

på de testan trådstarter hadde linka til (blant annet toms hardware) så forsto jeg d sånn at intel hadde lagd testan og sendt resultatan til de teste sian sånn at dem kunne ha preview av conroe... eller tar jeg helt feil?

i så fall kan d være juks...

Endret av Hellriser
Lenke til kommentar
på de testan trådstarter hadde linka til (blant annet toms hardware) så forsto jeg d sånn at intel hadde lagd testan og sendt resultatan til de teste sian sånn at dem kunne ha preview av conroe... eller tar jeg helt feil?

i så fall kan d være juks...

6364402[/snapback]

Ikke helt riktig. Maskinene var satt opp av Intel, men testene ble kjørt mens representanter fra websidene var der.

Lenke til kommentar

Antallet kjerner kanskje Conroe = 2 / Kentsfield = 4?

Den blir sikkert ikke lansert før jul... Og da kommer det stadig tilbakevendene klisjeet: "Man kan allids vente til det kommer noe bedre, men man risikerer å måtte vente i evig tid, siden det alltid kommer noe nytt og bedre.."

Lenke til kommentar

Hvis kun dette med 4vs2 kjerner er enste fordelen ser jeg ingen grunn til å si at Conroe er tull. Visste forøvrig at den får 4 kjerner.

Kjøp Conroe nå og oppgrader/bytt cpu etter nyttår på samme HK til 4 kjerner senere hvis du vil.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...