Gå til innhold

Intel Conroe Info; -Samletråd. Les 1. innlegg!


Anbefalte innlegg

Det burde sikkert holde med 2GB minne :)   Det er ikke mye opp til 800Mhz da :)

Hvor mye strøm leverer poweret ditt på 5v, og 12v?

6360389[/snapback]

 

30A på +5V, 34A på +12V.

 

4GB minne hadde vel vært mest for skrytefaktor :p Tror heller jeg legger mere i skjermkort ja...

6360571[/snapback]

4GB RAM under Windows Vista vil være det samme som 2GB RAM er under Windows XP i dag. Så ikke bare skrytefaktor...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det burde sikkert holde med 2GB minne :)   Det er ikke mye opp til 800Mhz da :)

Hvor mye strøm leverer poweret ditt på 5v, og 12v?

6360389[/snapback]

 

30A på +5V, 34A på +12V.

 

4GB minne hadde vel vært mest for skrytefaktor :p Tror heller jeg legger mere i skjermkort ja...

6360571[/snapback]

4GB RAM under Windows Vista vil være det samme som 2GB RAM er under Windows XP i dag. Så ikke bare skrytefaktor...

6361219[/snapback]

 

Er i grunn litt einig med deg! Vista e "litt" krevande!

Lenke til kommentar

på de testan trådstarter hadde linka til (blant annet toms hardware) så forsto jeg d sånn at intel hadde lagd testan og sendt resultatan til de teste sian sånn at dem kunne ha preview av conroe... eller tar jeg helt feil?

 

i så fall kan d være juks...

Endret av Hellriser
Lenke til kommentar
på de testan trådstarter hadde linka til (blant annet toms hardware) så forsto jeg d sånn at intel hadde lagd testan og sendt resultatan til de teste sian sånn at dem kunne ha preview av conroe... eller tar jeg helt feil?

 

i så fall kan d være juks...

6364402[/snapback]

 

Ikke helt riktig. Maskinene var satt opp av Intel, men testene ble kjørt mens representanter fra websidene var der.

Lenke til kommentar

Hvis kun dette med 4vs2 kjerner er enste fordelen ser jeg ingen grunn til å si at Conroe er tull. Visste forøvrig at den får 4 kjerner.

 

Kjøp Conroe nå og oppgrader/bytt cpu etter nyttår på samme HK til 4 kjerner senere hvis du vil.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...