Gå til innhold

Intel Conroe Info; -Samletråd. Les 1. innlegg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje med den conroen på 1333 FSB hastigheten.??

6203299[/snapback]

Nei 5 sekunder ser vi nokk ikke med Conroe. Jeg tror ihvertfall ikke det.

6203319[/snapback]

Tviler vel jeg også, men hva tror dere at det er det laveste vi vil se? Husk at vi har ikke sett XE-X8000 enda og vi er nesten nede på 9,xxx sekunder. Med noen bedre hovedkort, litt tweaks mm. så burde man ha litt å gå på.

Lenke til kommentar
Hisk at når vi allerede er så lavt så skal det mange MHz for å komme merkbart lavere.

6203580[/snapback]

Ja, jeg vet det. 5s var bare ett ønsketall ut i fra luften fra min side. Men ett sted mellom 8 og 9 sekunder tror jeg vi burde klare å se i løpet av året. Man burde også klare godt over 70k i 3dmark01, kanskje helt opp i mot 80k med dagens skjermkort.

Uansett spennende tider vi lever i, for oss vanlige forbrukere så er også conroe ett skritt i riktig retning da de har ganske lav tdp og at de er dualcora.

Lenke til kommentar
Hisk at når vi allerede er så lavt så skal det mange MHz for å komme merkbart lavere.

6203580[/snapback]

Ja, jeg vet det. 5s var bare ett ønsketall ut i fra luften fra min side. Men ett sted mellom 8 og 9 sekunder tror jeg vi burde klare å se i løpet av året. Man burde også klare godt over 70k i 3dmark01, kanskje helt opp i mot 80k med dagens skjermkort.

Uansett spennende tider vi lever i, for oss vanlige forbrukere så er også conroe ett skritt i riktig retning da de har ganske lav tdp og at de er dualcora.

6203625[/snapback]

Jeg tror rundt 8.1-5 blir laveste vi ser.

I 01 derimot kan jeg tenke meg at over 80K går fort.

Husk 70K scoren var utweaket.

Lenke til kommentar
Har ikke fått med meg noe, mest sannsylig vil de være 0 værdt likevel.

Noen som har bestilt btw? :p

6209209[/snapback]

Bestilt? hvorfra?

6209276[/snapback]

Er kommet en del hovedkort rundt om på nett som støtter conroe (Msi og Bad Axe bl.a.), og prosessorene ligger ute på ebay :innocent:

Tror steppingen på ES modellene er forskjellig fra det vi vil se på de vi kan kjøpe.

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...