Jørnan Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Tenkte å lage en liten tråd for de som har Zündapp her. Jeg har en 1960 modelle Raufoss Zündapp 112. Går som et h****. Har aldri kjørt den på full fart, øvelseskjører, så det er ikke så lurt, men den greier nok 70-80 km/h med medvind og hjemmlengsel. I tillegg er det lovlig! Bilder: Er forøvdig bilde av en Gresvig Zündapp på bildet, men er vel ingen forskjeller utsende messig Den øverste er en 110 eller 111, ikke en 112, så jeg har ikke pedaler. Ble kick og tre gir på meg Flere eiere av Zündapp her? Vet noen hvor jeg kan få tak i deler? Kjekt å ha litt hvis noe skulle skje. Går som bare det, men hvis det skulle skje noe er det kjekt med ekstradeler. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Flyttes fra annet til MC-forumet vårt . Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 morsom sak men å si at den gå som ett helvete er vel litt sterkt sagt? er det 112cc eller? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Til å være 49 kubikk (riktig stavet?) syns jeg den går fort Er faktisk ikke sikker på om det er en 112cc. Vet bare at det er en 112. Noen forskjeller på 112cc og de andre (enn hva de heter)? Vet iallefall at det er en 112 Lenke til kommentar
Nybakkern Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Har to zundapper stående som jeg har pusset opp, og tar godt vare på, se på hjemmesiden min så finner dere bilder og dere finner deleforhandlere Hennings Hjemmeside Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Fin hjemmeside. Fikk vite om noen forhandlere der også. Det er kjekt å vite hvor jeg kan få deler Fine Zündapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå