KjellSpell Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Dere må bare si i fra det som er Nynorsk på siden? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jepp, helt enig Men du burde sjekke forumet med flere nettlesere og se hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Det ska eg jør! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Så må du også ta til betraktning at det finnes ganske mange andre bra forum om de samme tingene...så konkurransen blir tøff. diskusjon.no bilparken.nu bilforumet.net +++++ Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Jepp, det vet eg Lenke til kommentar
harrir Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det eneste jeg stussa litt på var banneren og temaet på designet. Du skulle hatt litt mer luft/margin mellom hodet til den øverste cs-duden og toppen. Jeg satt å skulle skrolle opp over selv om det ikke vare noe å skrolle opp til. Med en gang jeg kom inn på sida trodde jeg det var et klan forum eller no på grunn av cs-themet. Kanskje ikke det inntrykket du vil gi? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Har tenkt å endre themaet! Må bare finne ut noen gudde themaer Klare ikkje å finne en bra Har noen et forslag? Siste nytt: du kan får siden på Engelsk og Norsk nå! :!: (ikkje innlega) Endret 23. april 2006 av Christian93 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Ikke jeg heller :/ Når man har et forum bør man hoste det på et skikkelig webhotel, eller på en egen server. En gratishost er både treg, ustabil og gir et useriøst inntrykk. Det høres mye finere ut med www.forum24.no enn http://kjell.freehosting.go.to/forum~24/ Endret 24. april 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Hei har lagt nytt forum: www.forum66.hotserv.dk Kan eg få kretikk på den? ska kjøpa domene og webhost snart:P Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Vel, det eneste du har gjort er jo å ta et gratistemplate og legge til noen kategorier. En ting du også bør tenke på er rettskriving. Å bruke i forumbeskrivelsene og skrive slang og norwenglish gir et litt useriøst bilde av siden. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Feilstaving, slang, og norwenglish trekker ned. Hvorfor ikke bruke det fine norske språket vi har? Det er spesielt dette med gramatikken du bør legge vekt på. Endret 24. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå