chil Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 dette lurer jeg fælt på. man kan få en ATI Randon 9700 til runt 2000 inkludert frakt. mange tenker kanskje på at man må betale alle mulige avgifter for å få den inn til landet men dette er ikke tilfelle, jeg har bestilt en SoftGun fra ebay til runt 500kr og den betale jeg ingen ting på fikk den på døren. og min stefar har kjøpt en Imac mp3 spiller med 5gig for vell halve prisen av va den koster fra en norsk butikk og han fikk den også på døren uten å betale så mye som en krone. mulig denne posten er ulovelig i hardware.s reglement men men sorry hvis den er det. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg har kjøpt et par ting på eBay, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe hardware derfra. Da betaler jeg heller litt ekstra slik at jeg får garanti/returrett. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Ebay rocker den. 2x p3 1ghz 2x 128 mb Multimedia Card Siemens sl45 Dette har jeg kjøpt/kjøper akkurat nå, og til ca 1/3 av den billigeste prisen i Norge. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 alle bruker vel ebay.. har selv kjøpt harddisker, skjermkort, kabinetter, mobiltelefoner, t-skjorter, gassmasker, dvd'er og annet dilldall der. farlig for visakortet, men skrekkelig artig :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå