Kosmo Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Hei, jeg har fått et problem som er utrolig irriterende. Når jeg surfer med Internet Explorer, så blir font'ene utrolig store i forhold til de skal være. Har sammenlignet med Opera, men der er fontene slik de skal være. Har også prøvd a resette IE browseren, men til ingen nytte. Noen som vet hva problemet er?? Endret 22. april 2006 av Kosmo Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Vis -> Tekststørrelse -> Mellomstor Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Tusen takk!! Det var det som var problemet ja. Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Årsaken er antagelig at du har holdt nede Ctrl-tasten mens du har snurret på muse-hjulet. Da endres nemlig skriftstørrelsen. FYI Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Årsaken er antagelig at du har holdt nede Ctrl-tasten mens du har snurret på muse-hjulet. Da endres nemlig skriftstørrelsen. FYI 5968842[/snapback] Microsoft burde fjerne den funsjonen. Det er ofte jeg må hjelpe folk som uheldigvis har kommet borti den knappen og som ikke aner hva som har skjedd. Endret 23. april 2006 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå