GoldlaXiE Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Dette er helt utrolig. Kjøpte en ny PC med følgende komponenter: Asus A8R32-MVP DeLuxe S939 AMD A64 X2 4400+ Club3D Radeon X1900XT PE 512mb OCZ 2048MB Dual Channel Gold XTC osv. PC'n har en tendens til å låse seg i oppstart eller bare plutselig i windows. Dette problemet har enda ikke forekommet etter at jeg begynte å ha XP CD'n i CD-romen konstant. Dette høres selfølgelig helt vanvittig ut, men sånn er det da. Noen andre som har opplevd det samme, eller vet om en løsning? Lenke til kommentar
Narkolepsi Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Høres ut som om noe i bootsekvensen ikke oppfører seg helt som det skal. Det du kan gjøre er å installere XP på nytt over den gamle installasjonen. På den måten "frisker" du opp bl.a oppstartsfiler, og du får beholde alle dokumenter. Dog må du installere drivere og oppdatere XP etterpå, men pytt pytt. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Funka ikke å formatere Blir så fortvila nå. Med en gang jeg tar ut XP cd'n fra stasjonen og putter feks i Oblivion DVD'en, så låser hele dritten seg PC'n finner heller ikke DVDstasjonen min, men bare DVDbrennern. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Fant nå ut at begge dvd-rommene stod som slave, og derfor stilte jeg den vanlige dvd-rommen over til master. Da fikk jeg iallefall starta maskina (hadde problemer med svart skjerm og ingen respons) Kan det være det som var problemet? Endret 23. april 2006 av Gullegutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå