Sitronade Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Har tenkt å lage meg en ny character og hart tenkt meg en character som er god i bil og bue + noe magi... Så da trenger jeg anbefalinger til hva slags race, class,birthsign o.l jeg burde velge... Takker for alle svar... Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hm, tenkt på noe spesiell magi eller? Hvis du tenker på Destruction magic kunne jo Dark Elf vært noe. De er gode med Blade, Destruction magic og bow. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Muligens: Race: Woodelf Class: Battlemage/Spellsword (Evt. en custom) Birthsign: The mage Har en slik jeg, men pil og bue brukes nok altfor lite. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Vel, i og med at du skriver pil og bue + noe magi antar jeg det betyr at du foretrekker først og fremst bruke bue? I så fall ville jeg anbefalle en Wood Elf, Thief/Assasin/Archer samt "The Mage" som birthsign. Endret 23. april 2006 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå