StupidNick Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 brukte et skarpt knivblad, litt melis, et speil og et sugerør. kom med kritikk! Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Førsteinntrykket er bra. Passe rufsete, mange ville nok brukt et splitter nytt barberblad, men det blir for snobbete synes jeg. Det rustne bladet gjør det hele mer dystert og preget av undergang. Deilig Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Svaert toefft bilde. Men melisen ble litt vel utvisket/utbrent... Blir bare store omraader med helt hvitt. Eneste jeg har aa utsette. flott komposisjon, flott idé, flott gjennomfoering. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Førsteinntrykket er bra. Passe rufsete, mange ville nok brukt et splitter nytt barberblad, men det blir for snobbete synes jeg. Det rustne bladet gjør det hele mer dystert og preget av undergang. Deilig 5968432[/snapback] takk Svaert toefft bilde. Men melisen ble litt vel utvisket/utbrent... Blir bare store omraader med helt hvitt. Eneste jeg har aa utsette. flott komposisjon, flott idé, flott gjennomfoering. 5969025[/snapback] takk. skal prøve å fikse litt på eksponeringen lagde en ny versjon, vet ikke om den ble noe bedre Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Eksponeringen var bedre, men komposisjonen var bedre paa den foerste. Likte den foerste best, til tross for utbrenthet. Kan du legge ved versjoner uten tittel? Stjal mye oppmerksomhet, spesielt paa det foerste. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg synes ikke teksten er hemmende. Du har funnet en font som passer godt og som gir bildet mening. Jeg likte det... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 fikset på eksponeringen og fjernet skrift Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 kokainen/dopen whatever ble litt for lys/selvlysende/blek/hvit ( ), men det kan jo hende det er med vilje da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå