Gå til innhold

hei vil dette skjermkorte klare og holde tritt?

chil

Anbefalte innlegg

hei har kjøpt nytt HK ram og Cpu(256dd ram og AMD xp 1900) men ikke noe nytt skjermkort, så det jeg lurer på er vil mitt Geforce 2 GTS fortsatt klare og holde tritt? kan noen tippe hvor mange 3Dmark jeg vil få? hvis det blir for dårlig spill ytelse vil jeg sansynligvis kjøpe nytt, men har svært lite med penger så det græieste hadde vært hvis jeg slapp...

(alt dette ble ganske difjust håper dere forstår)

takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil fortsatt kunne spille mange av de nyeste spillene, men ikke med akseptabel framerate og oppløsning..

De spillene som bygger på quake3 kan du fortsatt kjøre fint, men du må nok regne med å sette ned detaljene noe..

I 3dmark kan du vel regne med å få ca 4000-5000 3dmarks, selv fikk jeg 5500 med samme prosessor og g2ULTRA.

Spiller du ikke de nyeste spillene nå for tiden kan du trygt vente med å oppgradere til den dagen du selv føler at du må skru ned for mye på kvalitet..

Lenke til kommentar

Hei

Skjermkortet kommer helt sikket til å "holde igjen" maskinen din når det kommer til spill o.l.

Jeg ville vurdert å bytte til GF4200ti (1300-1500 kr) eller ATI Radeon 9000PRO (ca 1000 kr) Begge disse gir mye for penga (GF4200 mer ytelse)

Er du blakk, så kan du selvfølgelig klare deg med ditt gamle skjermkort, på bekostning av ytelse (jeg har klart meg med TNT2 til nå, men nå er det ingen bønn lenger :smile: )

Uansett er det ditt personlige behov som må avgjøre hvorvidt du må oppgradere. Hvorfor ikke prøve, og se hvor stort behovet for mer ytelse er til ditt bruk :smile:

Lykke til med valget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...