Runar Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Visste ikke hvor jeg skulle poste, så jeg la den her. Spørsmålet er om det er et script eller program som gjør det enkelt å laste ned alle bilder som ligger i en bestemt mappe? Blir litt jobb om jeg manuellt må lagre 751 bilder. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Fra nettet regner jeg med? Hvorfor ikke bruke ftp? Spørre eieren av siden om han kan lage en midlertidig ftp-account til deg med begrensede muligheter. Sånn at du kan laste ned alle bildene du skal ha. Tar ikke så lang tid, men du slipper å gjøre alt manuelt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Takker for svar. Skal høre med han om han kan gjøre dette. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hvis du bruker Firefox; https://addons.mozilla.org/addon.php?id=201 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Ser bra ut, men problemet er bare at jeg ikke ser alle bildene på samme side. Jeg har heller ikke muligheten til å se mappa med alle bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå