el_cash Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg er ute etter en robåt på rundt 14 fot, helst en aluminiumsbåt som er lettrodd, gjør ingenting om den er på 15 eller 16 fot. Altså en ganske stor robåt, til bruk i ferskvann. Før noen begynner å si at jeg skal søke på finn.no, så kan jeg opplyse at det er det første stedet jeg begynte å søke. Nå begynner jeg imidlertid å gå tom for idéer om hvor jeg kan søke etter en brukt robåt (helst til rundt 10-15k eller mindre). De aller fleste båtene som selges er jo typiske motorbåter, uten særlige ro-egenskaper. Noen som har noe tips om hvor jeg kan søke, eller atpåtil klarer å finne en direkte link til en annonse? Tar også imot tips om butikk eller lignende som kan selge båt med tilsvarende kriterier som nevnt ovenfor, helst i østlandsområdet. PS: Har du selv en robåt å selge, så ta kontakt med meg per PM, ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Sjekk på zett.no da denne siden inneholder veldig mange lokalannonser fra ditt hjemsted. Disse annonsene står altid i forskjellige aviser og disse prduktene er ofte litt "gamlere" og ikke helt nymotens. Sjeldent er det dyrt også Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Du burde kikke etter en oselvar eller fering. Disse er gode å ro i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå