Månegahl Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hey all! Har et Logitech USB Headset som var med SOCOM US. NAVY SEALS-pakken til PS2. Har brukt det til SKYPE og TEAMSPEAK og div lyd-opptaks-program på min egen PC, men når en kompis av meg skulle prøve dette headsettet, ville det ikke bli innstallert. En melding kommer opp: "The drivers for this device are not installed. (Code 28)" Trenger altså en driver. Goooooogla det i stad og fant ut at mange hadde samme problemet, nemlig dette med driveren, men fant ingen driver for dette. Help any1? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Har du noe slags modellnummer på headsettet? Hvis du finner ut hvilket modellnummer det har kan du for eksempel søke på http://www.driverguide.com, hvor de fleste drivere finnes. (du må registrere deg før å søke) Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei.. <jeg hadde samme problemet med mitt Audiofx 5.1 headset, men fant til slutt ut at det var utdaterte drivere på windows versjonen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå