Gå til innhold

Tråden til ære for Elisha Cutbert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ts, skal gjøre det en annen gang. Nå har jeg bedre ting å ta meg til. Men se nå på de bildene ... Du kan i det minste være enig i at hun er "big boned"?

5967924[/snapback]

Det er jeg enig i. Hvordan, ved alt som er godt og hellig, har noen klart å overbevise folk om at tjukk = sunn? Alle vet jo at det er helt feil. Jeg spår en diabetes- eller hjerte/kar-diagnose for Kim om få år.

Lenke til kommentar

uff, afrika tilstander på det bildet. Tror egentlig at det er hele tv-serien som irriterer folk og dermed blir de litt irriterende rollene ekstremt irriterende. :)

Har bare sett litt på den første sesongen, får de terroristene sprengt noe i det hele tatt eller er det bare 24 år med løping, snakking og fokus på ansiktutrykkene til de forskjellige personene.

Lenke til kommentar
Det er jeg enig i. Hvordan, ved alt som er godt og hellig, har noen klart å overbevise folk om at tjukk = sunn? Alle vet jo at det er helt feil. Jeg spår en diabetes- eller hjerte/kar-diagnose for Kim om få år.

5996663[/snapback]

Det må jeg si ... Endelig en som har skjønt det. Alle som ikke er hjernevasket, ser at Kim Bauer har et vektproblem. Dessuten er hun mentalt tilbakestående, og de tingene i kombinasjon - særlig idiotien - gir en usunn grobunn for hat. Dessuten er manglene ved henne skadelige for både henne og omgivelsene (særlig Jack). Det er bare det jeg forsøker å si, og nå er det altså endelig noen som har forstått det. For la meg bare forfatte 24 sesong 6, og jeg skal la hele sesongen handle om lobotomi og tvangsslanking av Kimberly Bauer.

Endret av M-BS
Lenke til kommentar

5996663[/snapback]

Det må jeg si ... Endelig en som har skjønt det. Alle som ikke er hjernevasket, ser at Kim Bauer har et vektproblem. Dessuten er hun mentalt tilbakestående, og de tingene i kombinasjon - særlig idiotien - gir en usunn grobunn for hat. Dessuten er manglene ved henne skadelige for både henne og omgivelsene (særlig Jack). Det er bare det jeg forsøker å si, og nå er det altså endelig noen som har forstått det. For la meg bare forfatte 24 sesong 6, og jeg skal la hele sesongen handle om lobotomi og tvangsslanking av Kimberly Bauer.

5999710[/snapback]

Ahh.. Måtte du lage deg en som støttet meningene dine?

Lenke til kommentar
Ts, skal gjøre det en annen gang. Nå har jeg bedre ting å ta meg til. Men se nå på de bildene ... Du kan i det minste være enig i at hun er "big boned"?

5967924[/snapback]

5996663[/snapback]

Helt ny bruker dukker opp og støtter en bruker som har hele forumet imot seg. Han skriver på samme måte som trådstarter, og har nøyaktig de samme meningene.

:hmm:

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Cuthbert er jo smellheit

Heit, er bare en bokstav fra Feit... Tilfeldighet?

:!:

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

5996663[/snapback]

5999710[/snapback]

Ahh.. Måtte du lage deg en som støttet meningene dine?

6001565[/snapback]

owned_cervo.jpg

Jeg vet ikke om 14-tegn-regelen fortsatt eksisterer, men nå bryter jeg den iallfall ikke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...