M-BS Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Hvem er feitest av Kim Bauer og Elisha Cuthbert? 5981084[/snapback] Kim Bauer. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Alle som tror M-BS bare er ute etter å provosere; løft hånden. o/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 M-BS: Jeg tror du bør ligge litt lavere enn det du gjør akkurat nå. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Vel, jeg har ikke mer å bidra med uansett. Om noen er interessert i å vite hva jeg mener om Kim Bauer, tror jeg det fremgår ganske klart av tråden slik den er. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Vel, jeg har ikke mer å bidra med uansett. Om noen er interessert i å vite hva jeg mener om Kim Bauer, tror jeg det fremgår ganske klart av tråden slik den er. 5981785[/snapback] Jeg VET at M-BS er into BBW! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 NAMM NAMM! 5984779[/snapback] Lenke til kommentar
jonviljar Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ts, skal gjøre det en annen gang. Nå har jeg bedre ting å ta meg til. Men se nå på de bildene ... Du kan i det minste være enig i at hun er "big boned"? 5967924[/snapback] Det er jeg enig i. Hvordan, ved alt som er godt og hellig, har noen klart å overbevise folk om at tjukk = sunn? Alle vet jo at det er helt feil. Jeg spår en diabetes- eller hjerte/kar-diagnose for Kim om få år. Lenke til kommentar
aleh Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 uff, afrika tilstander på det bildet. Tror egentlig at det er hele tv-serien som irriterer folk og dermed blir de litt irriterende rollene ekstremt irriterende. Har bare sett litt på den første sesongen, får de terroristene sprengt noe i det hele tatt eller er det bare 24 år med løping, snakking og fokus på ansiktutrykkene til de forskjellige personene. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Det er jeg enig i. Hvordan, ved alt som er godt og hellig, har noen klart å overbevise folk om at tjukk = sunn? Alle vet jo at det er helt feil. Jeg spår en diabetes- eller hjerte/kar-diagnose for Kim om få år. 5996663[/snapback] Det må jeg si ... Endelig en som har skjønt det. Alle som ikke er hjernevasket, ser at Kim Bauer har et vektproblem. Dessuten er hun mentalt tilbakestående, og de tingene i kombinasjon - særlig idiotien - gir en usunn grobunn for hat. Dessuten er manglene ved henne skadelige for både henne og omgivelsene (særlig Jack). Det er bare det jeg forsøker å si, og nå er det altså endelig noen som har forstått det. For la meg bare forfatte 24 sesong 6, og jeg skal la hele sesongen handle om lobotomi og tvangsslanking av Kimberly Bauer. Endret 27. april 2006 av M-BS Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det er jeg enig i. Hvordan, ved alt som er godt og hellig, har noen klart å overbevise folk om at tjukk = sunn? Alle vet jo at det er helt feil. Jeg spår en diabetes- eller hjerte/kar-diagnose for Kim om få år. 5996663[/snapback] Det må jeg si ... Endelig en som har skjønt det. Alle som ikke er hjernevasket, ser at Kim Bauer har et vektproblem. Dessuten er hun mentalt tilbakestående, og de tingene i kombinasjon - særlig idiotien - gir en usunn grobunn for hat. Dessuten er manglene ved henne skadelige for både henne og omgivelsene (særlig Jack). Det er bare det jeg forsøker å si, og nå er det altså endelig noen som har forstått det. For la meg bare forfatte 24 sesong 6, og jeg skal la hele sesongen handle om lobotomi og tvangsslanking av Kimberly Bauer. 5999710[/snapback] Ahh.. Måtte du lage deg en som støttet meningene dine? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ahh.. Måtte du lage deg en som støttet meningene dine? 6001565[/snapback] Tenkte akkurat det samme. Kan umulig finnes 2 forskjellige personer som er like dumme og like tilbakestående. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Ts, skal gjøre det en annen gang. Nå har jeg bedre ting å ta meg til. Men se nå på de bildene ... Du kan i det minste være enig i at hun er "big boned"? 5967924[/snapback] Det er jeg enig i. Hvordan, ved alt som er godt og hellig, har noen klart å overbevise folk om at tjukk = sunn? Alle vet jo at det er helt feil. Jeg spår en diabetes- eller hjerte/kar-diagnose for Kim om få år. 5996663[/snapback] Helt ny bruker dukker opp og støtter en bruker som har hele forumet imot seg. Han skriver på samme måte som trådstarter, og har nøyaktig de samme meningene. Endret 27. april 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Lattis-tråd, hele syv sider som forer det schizofrene trollet. Cuthbert er jo smellheit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Cuthbert er jo smellheit Heit, er bare en bokstav fra Feit... Tilfeldighet? :!: Endret 27. april 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Heit, er bare en bokstav fra Feit... Tilfeldighet? :!: Eller teit også... :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Sorry, trådstarter, men Elisha Cuthbert er bare dritdigg Og IKKE feit! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hun kunne faktisk ha lagt på seg et par kilo uten å ta skade av det. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det er jeg enig i. Hvordan, ved alt som er godt og hellig, har noen klart å overbevise folk om at tjukk = sunn? Alle vet jo at det er helt feil. Jeg spår en diabetes- eller hjerte/kar-diagnose for Kim om få år. 5996663[/snapback] Det må jeg si ... Endelig en som har skjønt det. Alle som ikke er hjernevasket, ser at Kim Bauer har et vektproblem. Dessuten er hun mentalt tilbakestående, og de tingene i kombinasjon - særlig idiotien - gir en usunn grobunn for hat. Dessuten er manglene ved henne skadelige for både henne og omgivelsene (særlig Jack). Det er bare det jeg forsøker å si, og nå er det altså endelig noen som har forstått det. For la meg bare forfatte 24 sesong 6, og jeg skal la hele sesongen handle om lobotomi og tvangsslanking av Kimberly Bauer. 5999710[/snapback] Ahh.. Måtte du lage deg en som støttet meningene dine? 6001565[/snapback] Jeg vet ikke om 14-tegn-regelen fortsatt eksisterer, men nå bryter jeg den iallfall ikke. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 M-BS ble skremmende stille nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå