Gå til innhold

Tråden til ære for Elisha Cutbert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes at spørsmål om folk er feit/overvektig - eller ikke - finnes det fasitsvar på. Mens spørsmål om noen er vakker/pen - eller ikke - er det opp til den som blir spurt å avgjøre.

5975447[/snapback]

Ja, er klart det. Men, når jeg skriver det så burde det være ganske kalrt at jeg snakker om mine meninger, og ikke dine eller noen andres.

Lenke til kommentar

Mmmmm, kremen av søppelpost.

To kjappe som vil gjøre at du helt sikkert slipper masse mas

1. Hvor gammel er du?

2. Post et bilde av ei jente som har normal kroppsvekt

va legger du egentlig i usaklig? Usaklig betyr noe eller noen som ikke holder holder seg til saken. Da saken i tråden opprinnelig var mitt hat til Kim Bauer mener jeg alt som kan relateres til dette, er saklig.

Det er ikke definisjonen av usaklig. Hvorvidt man er saklig eller ei har men hvordan man argumenterer og legger til grunn synspunkter i en diskusjon, og om de er relevante eller ei.

Som mitt 1. spm til deg, et personelig rettet spørsmål som overhode ikke har noe med saken å gjøre, usaklig til beinet. Mitt 2. spm som anngår hva din oppfatning av hva normale kvinnekropper skal se ut som og være et bevis\argument for påstaden, noe du SUGER PÅ, er saklig.

*Glem bilder* Har sett den andre "kremposten"...

Endret av dub
Lenke til kommentar
Mmmmm, kremen av søppelpost.

To kjappe som vil gjøre at du helt sikkert slipper masse mas

1. Hvor gammel er du?

2. Post et bilde av ei jente som har normal kroppsvekt

va legger du egentlig i usaklig? Usaklig betyr noe eller noen som ikke holder holder seg til saken. Da saken i tråden opprinnelig var mitt hat til Kim Bauer mener jeg alt som kan relateres til dette, er saklig.

Det er ikke definisjonen av usaklig. Hvorvidt man er saklig eller ei har men hvordan man argumenterer og legger til grunn synspunkter i en diskusjon, og om de er relevante eller ei.

Som mitt 1. spm til deg, et personelig rettet spørsmål som overhode ikke har noe med saken å gjøre, usaklig til beinet. Mitt 2. spm som anngår hva din oppfatning av hva normale kvinnekropper skal se ut som og være et bevis\argument for påstaden, noe du SUGER PÅ, er saklig.

5976720[/snapback]

Hehe, din luring. Jeg er naturligvis 12 år gammel, men jeg vet i alle fall hva definisjonen på usaklig er, og den er akkurat slik jeg sa. Din definisjon er ikke i nærheten av å oppfylle kravene til å være en definisjon. Jeg har forresten aldri sagt at "normal kroppsvekt" er noe å hige etter.

Lenke til kommentar

5976720[/snapback]

Hehe, din luring. Jeg er naturligvis 12 år gammel, men jeg vet i alle fall hva definisjonen på usaklig er, og den er akkurat slik jeg sa. Din definisjon er ikke i nærheten av å oppfylle kravene til å være en definisjon. Jeg har forresten aldri sagt at "normal kroppsvekt" er noe å hige etter.

Min definisjon er frisk som en fisk. Om du ikke holder deg til saken er ikke ensbetydene med å være usaklig. Man sporer av og holder feil fokus i en disputt, thats it. Det er ikke en definsjon bare det alene, man kan da spore av uten å bli usaklig. Er man usaklig så går det gjerne på sarkasme,spydighet,personangrep eller påstander som er generelt mot dagens norm og ikke har noe argumenter/bevis på at sådan har noe som helst fornuftighet.

Og det er der mange hevder du er usaklig, i og med at du sier at en jente med BMI 20 (les tidligere post) lider av fedme, og at fedme alene er nok til å hate en jente

Lenke til kommentar
er det rart jenter utvikler spiseforstyrrelse om folk går rundt og sier at tilogmed jenter som Elisha er sykelig overvektig.

:roll:

5977387[/snapback]

Der har du en som har forstått det!

Hun jenta der er ikke feit. Langt ifra. Slank og fin figur.

Lenke til kommentar

såvidt jeg har fått meg med har du enda ikke postet et bilde av ei jente du synes er normal mtp vekt \ størrelse.

im waiting.

vil forøvrig legge til at jeg ikke har vært borti noen med så ekstreme vrangforestillinger når det gjelder kropp verken iløpet av de 4 årene jeg har vært på det forumet her, eller in real life.

men du er underholdende, det skal du ha :fun:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig og si at Kim Bauer (Elisha) er overvektig? Jeg synes faktisk hun er ekstremt deilig. Man kan sikkert finne på og si at hun ikke er så pen, for folk har jo forskjellig smak, men feit? Eh... Gjett hva Mr.T hadde sagt i denne situasjonen! ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror at M-BS burde begynne å tenke på at kanskje det er han som tar feil. Jeg tviler på at absolutt alle som svarer deg her er siklende nerder. Ei jente har til og med svart! Det kan godt hende at Elisha har litt tykkere ben enn vanlig, noe jeg ikke ser, men hva har det med fedme å gjøre?

Lenke til kommentar

Ok. Om det skulle være interesse for det, så har jeg nå sett nok en episode av 24 nå, og jeg må innrømme at Kim Bauer klarte seg uvanlig bra i denne episoden. Hun skapte nesten ikke trøbbel i det hele tatt. Honnør og hyllest, Kimberly! Du klarte deg i 40 minutter uten å irritere meg noe særlig.

Fedmen gjorde meg dog kvalm.

Lenke til kommentar
Ok. Om det skulle være interesse for det, så har jeg nå sett nok en episode av 24 nå, og jeg må innrømme at Kim Bauer klarte seg uvanlig bra i denne episoden. Hun skapte nesten ikke trøbbel i det hele tatt. Honnør og hyllest, Kimberly! Du klarte deg i 40 minutter uten å irritere meg noe særlig.

5979611[/snapback]

Var ikke det ganske motstridende? :hmm:

Lenke til kommentar

5979611[/snapback]

fedme? hva er galt med deg? du burde få sjekket øynene dine :hrm:

edit. kanskje vi kunne lage en poll " Er Elisha overvektig?" da blir du kanskje overasket mr bullshit.

Endret av ÜberNabben
Lenke til kommentar
Var ikke det ganske motstridende? :hmm:

5979869[/snapback]

Nei, det er ikke nødvendigvis motstrid der, Deathie. Det er nemlig en viss forskjell på kvalme og irritasjon. Kim presterte å ikke irritere meg i 42-43 minutter, men jeg ble jo naturligvis likevel kvalm av å se fedmen hennes utfolde seg på skjermen. Jeg skjønner for øvrig at ikke alle på dette forumet er helt enige med meg, men det er ingenting å ta på vei for. En dag vil dere se at jeg hadde rett, og at det dere trodde var normalt, i virkeligheten hele tiden var fedme, ren fedme, og at dere kastet bort livene deres på indirekte dyrkelse av flesk. Bare se den pubertale, halvperverse dyrkelsen av Kimberly Bauer, Undergenetikeren, og spør dere selv om det var dette som var meningen. Kanskje noen ser et lys der borte i enden av tunnellen da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...