dan1el Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Noe For Mr. BullShit? 5973235[/snapback] Overvektig Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Det lukter litt fag uta M-BS. Neida! Smak og behag! Elisha Cuthbert er og forblir deilig. Jeg aner ikke hvordan M-BS ser ut. Men jeg skal vedde på at han aldrig ville ha klart å fått seg et nummer med ei så deilig jente! Man behøver ikke STORE silikonbrøs og mange plastiske operasjoner for å være deilig! Elisha Cuthbert hun er naturlig, naturlig deilig! Å det med at hun er overvektig, er BULLSHITT! 1: hun ser ikke overvektig ut 2: Vitenskapelig og biologisk sakt så er hun IKKE overvektig! Endret 23. april 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Kaller du meg fag!? Hva faen er det for noe!? Hva hadde du ventet å finne i en tråd som omhandler hat ov Kim Bauer, egentlig? Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Dere har forresten - i Kim Bauers ånd - fucket opp hele tråden min nå! Se hva den er blitt til! Den ene går lenger i å lovprise undergenetikeren Kim Bauer enn den andre. Tråden skulle omhande hat av Kim Bauer, og det var ikke meningen at forelskede datanerder skulle sitte og sikle etter henne i den. Hvis det ikke kommer noe hat rimelig kjapt nå, orker jeg ikke mer! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Tråden til ære for Elisha Cutbert! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) For en tåpelig tråd. Trur egentlig at enkelte her inne ikke skjønner at 24 egentlig er fiksjon. Den idioten som sier Elisha Cuthbert er feit er helt på jordet. Kan tenke meg hun er 165cm og veier 47 kilo.. Uten sminke og slikt synes jeg ikke hun er spesielt pen, ikke stygg heller.. Sånn midt på treet. Mitt råd for den som sier hun er feit, anbefaler deg til å komme deg litt mer ut og se på jenter istedenfor å surfe på nettet og chatte med "den tynne dama di". Mest sannsynlig veier hun 110 kilo og er 155cm.. Ikke 180cm og 50 kilo som hun sier. ********** 1500 innlegg... hmm, tida går fort.. hadde 700 før jul.. 5973003[/snapback] 47 kilo! Come on! Har du i det hele tatts sett 24? Kim Bauer (som mitt hat primært retter seg mot) veier minst 75 kilo, i alle fall over 60, og det er objektivt sett overvekt. Å kalle meg idiot burde du holde deg for god til. 5973161[/snapback] Er du helt på jorde? Ja, jeg har sett 24. Gikk faktisk fra tven for 10 min siden, etter jeg hadde sett 2 episoder av Sesong 2. Og Elisha er for all del ikke feit! Unnskyld meg, men du har tydeligvis ett helt feil kroppsyn på hvordan jenter skal se ut. En vanlig jente skal ikke vise alle bein og knokler i kroppen. Har du mange jenter rundt deg som er tynnere enn Elisha Cuthbert, så for guds skyld legg dem inn på sjukehus med akutte Anoroxia Nerviosa symptomer. Elisha Cuthbert er for all del ikke overvektig eller objektiv sett feit. Og hver så snill, når du snakker om hvordan personen ser ut, så vennligst bruk hennes ekte navn som er Elisha Cuthbert, og IKKE Kim Bauer. Det er en rolle i en tv-serie, og personen finnes ikke. Og om rollen Kim Bauer er blond i 24, så er svaret ja. Men det er nødvendig for selve filmen, og 24 hadde ikke funket uten at Elisha hadde rollen som Kim Bauer (snakker da mest om Sesong 1). Fra å med nå håper jeg du blir mer saklig! Edit: Tråden skulle omhande hat av Kim Bauer, og det var ikke meningen at forelskede datanerder skulle sitte og sikle etter henne i den. Vi sikler ikke over henne, men vi forteller deg at hun ikke er feit (som du av en eller annen grunn sier! ), og at hun faktisk har ett ganske greit utsende. Men om du synes hun er fin eller ikke, er smak og behag, men å si at hun er feit, er så usaklig som man kan bli! Endret 23. april 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Det er dere som har dratt inn Elisha Cuthbert i denne tråden. Hun er irrelevant! Jeg hater Kim Bauer, og er fullstendig klar over at hun er en fiktiv person. Men jeg HATER denne fiktive personen, og det er dette hatet tråden er ment å handle om. Så ikke kom her og beskyld meg for å være usaklig. Saken er HAT! Og om dere har en annen oppfatning enn meg om hva som er fedme og ikke fedme, så har dere misforstått noe vesentlig her i livet. Endret 23. april 2006 av M-BS Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Tråden til ære for Elisha Cutbert! 5973425[/snapback] Og du som er så flink til å opprette tråder, kan ikke du opprette "Tråden til ære for Elisha Cutbert", så kan dere holde kjærlighetserklæringene deres der inne ... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det er dere som har dratt inn Elisha Cuthbert i denne tråden. Hun er irrelevant! Jeg hater Kim Bauer, og er fullstendig klar over at hun er en fiktiv person. Men jeg HATER denne fiktive personen, og det er dette hatet tråden er ment å handle om. Så ikke kom her og beskyld meg for å være usaklig. Saken er HAT! 5973465[/snapback] Hadde du forklart enkelt og greit hva du misslikte med rollefiguren, så kunne denne diskusjonen bli skikkelig. Derimot når du sier henne er feit, snakker vi lenger ikke om rollefiguren, men om skuespilleren, og dermed blir dette usakelig. Og om dere har en annen oppfatning enn meg om hva som er fedme og ikke fedme, så har dere misforstått noe vesentlig her i livet. 5973465[/snapback] Kan du forklare meg hva? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Tråden til ære for Elisha Cutbert! 5973425[/snapback] Og du som er så flink til å opprette tråder, kan ikke du opprette "Tråden til ære for Elisha Cutbert", så kan dere holde kjærlighetserklæringene deres der inne ... 5973500[/snapback] Kan ikke du heller skifte navn på tråden din da? Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Ja, det vil vel egentlig gi en bedre beskrivelse av hva dere har gjort med tråden min ... Slik. Der var det gjort. Slå dere løs med pubertale kjærlighetserklæringer nå. Come on! Jeg gidder ikke mer. Endret 23. april 2006 av M-BS Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Hadde du forklart enkelt og greit hva du misslikte med rollefiguren, så kunne denne diskusjonen bli skikkelig. Derimot når du sier henne er feit, snakker vi lenger ikke om rollefiguren, men om skuespilleren, og dermed blir dette usakelig. 5973516[/snapback] Hvis du leser første post, vil det fremgå ganske klart hva min primære innvending mot Kim Bauer er. Fedmen er bare nok en grunn til hat. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Fedmen er bare nok en grunn til hat. Bli voksen da mann! D var jo kjempemodent og kjempesakelig sakt! * IRONI! * Endret 23. april 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Fedmen er bare nok en grunn til hat. 5973574[/snapback] Syke lille gutt Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Pirke litt, Cuthbert ikke Cutbert. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Hadde du forklart enkelt og greit hva du misslikte med rollefiguren, så kunne denne diskusjonen bli skikkelig. Derimot når du sier henne er feit, snakker vi lenger ikke om rollefiguren, men om skuespilleren, og dermed blir dette usakelig. 5973516[/snapback] Hvis du leser første post, vil det fremgå ganske klart hva min primære innvending mot Kim Bauer er. Fedmen er bare nok en grunn til hat. 5973574[/snapback] Ja, jeg har lest første post, men det er når du begynner å snakke om fedmen til Elisha Cuthbert jeg blir irritert. Og akkurat nå har du kommet med den mest uskalige påstanden din noen sinne. Er fedme en grunn til hat? Herregud, hør på deg selv. Hvor gammel er du? 12 år, og nettopp lært om blomster og bien Og om dere har en annen oppfatning enn meg om hva som er fedme og ikke fedme, så har dere misforstått noe vesentlig her i livet. Og jeg venter fortsatt på et skikkelig svar på hva du mener her! Endret 23. april 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Hva legger du egentlig i usaklig? Usaklig betyr noe eller noen som ikke holder holder seg til saken. Da saken i tråden opprinnelig var mitt hat til Kim Bauer mener jeg alt som kan relateres til dette, er saklig. Min alder, mine seksuelle preferanser osv. er derimot usakligheter. Og om du har misforstått noe vesentlig her i livet, er det ikke min oppgave å oppklare misforståelsen for deg, så noe "skikkelig svar" kan du bare glemme. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ikke er jeg en stor fan av 24, og ikke er Elisha Cuthbert min drømmebabe, men å kalle henne overvektig (for ikke å snakke om feit) er helt på jordet. Kjapp googling tilsier at hun er 5'4" høy (163cm), og har som voksen hatt en vekt som har variert mellom 105 og 118 pund (47,6 - 53,5kg), noe som gir BMI mellom 18,0 (undervektig) og 20,3 (lavere delen av normalvekt). Eneste hunkjønnene jeg har sett som tydeligvis tilfredstiller Mr-BullShit er sultofre/anorektikere, og unge tenåringsjenter. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Fun fact: Hadde det ikke vært for Elisha/Kim, hadde jeg aldri fått øynene opp for 24. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Feit? Nei. Pen? Nei. Ferdig med saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå