M-BS Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Ok. Nå har jeg sett halve sesong 1 av 24, og jeg må bare få si én ting: Jeg hater Jack Bauers datter. Jeg hater Kimberly Bauer. Hun er jo fullstendig tilbakestående! Av og til får jeg lyst til å knuse skjermen min bare fordi jeg blir så provosert av Kims stupide oppførsel. "Where is Rick!" Hva faen bryr du deg for!? HAN KIDNAPPET DEG JO NETTOPP, OG DIN FAR BLE NESTEN FRAMET FOR Å HA DREPT DEN KOMMENDE PRESIDENTEN PÅ GRUNN AV RICK (og deg)! Er det bare jeg som hater henne? Jeg hater egentlig kona til Jack også, men hun forsvinner jo helt i skyggen av sin datters nobelprisverdige mangel på hjernekapasitet. Det skal godt gjøres å lage noen så teite rollefigurer. Jeg tenker bare "skyt dem, for Guds skyld, skyt dem, og grav dem dypt ned i bakken, så jeg slipper å se dem flere ganger". Endret 23. april 2006 av M-BS Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Utrolig trist figur ja. Heldigvis forsvinner hun ut av serien etter 2 sesong mener jeg å huske. Dessverre blir det et kort gjensyn med henne i sesong 5, og hun er irriterende og teit som alltid, men heldigvis er det som sagt bare et kort gjensyn. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg hater hu også... kanskje jeg hater hu enda mer fordi mange sikler etter hu... nei, se nakenscenene med hu i en film.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Haha, Elisha Cuthbert i sesong 1 fikk også meg til å rase av sinne, hun redder seg med utseendet, dog... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hater, hater, hater! Irriterende faenskap, mildt sagt. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Takk, det er godt at flere hater henne. Hadde det ikke vært slik, hadde jeg stengt butikken for godt, tror jeg. Om jeg får penger noen gang, skal jeg betale Fox hundre millioner dollar for å la meg skrive en episode hvor Jack innser at han har en håpløst tilbakestående datter, og får henne stuet vekk og lobotomert på et hemmelig, statlig sinnssykehus i Nevada-ørkenen ... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 :!: Vi får nesten begynne å spare, nerder. Kanskje får vi penger nok en gang. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hun spiller en karakter i serien. Jeg annbefaler deg å se fordi det faktum at hun er tildelt en irriterende rolle, og så bare konsentrere deg om hvor utrolig tiltrekkende hun er. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg kan ikke noe for det, men jeg hater hele 24, jeg blir lei meg og kvalm hver gang jeg ser reklame om det på tv, hver gang jeg zapper å kommer innom programmet, men det værste er når det kommer ny sesong, når den ene endelig var ferdig.... Så jeg er ikk e helt sikker på hvem det er dere hater, men jeg hater sikkert henne og, siden jeg ikke klarer serien.... Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Hun spiller en karakter i serien. Jeg annbefaler deg å se fordi det faktum at hun er tildelt en irriterende rolle, og så bare konsentrere deg om hvor utrolig tiltrekkende hun er. 5967596[/snapback] Ikke prøv deg. Hvis du synes hun er tiltrekkende, bor du på et meget øde sted med få kvinner - om noen i det hele tatt - i nærheten, for jeg sier deg: Kim Bauer er ikke tiltrekkende. Nei, hun er derimot tjukk ... og stygg! Det var noe av det første jeg tenkte, at "herregud, hva er dette for noe, for en fedmetragedie" ... Så ikke prøv deg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Kan ikke huske at hu var så irriterende. Jeg kan egentlig bare huske det kjekke ansiktet hennes. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Men denne tråden får deg til å huske det. Hun er irriterende. Hele 24 er i grunn blitt irriterende. Endret 22. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Haha, for noe vås! 5967670[/snapback] Kanskje du skulle forsøke å være litt saklig nå? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg gikk lei etter sesong 2. Kim Bauer er best å se på bilder. Øyvind Dahles avatar, f.eks. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Hva er dette for noe!? Jeg oppretter en tråd hvor tema er hat av Kim Bauer, og så flommer det formelig over av åpenbart sinnsforvirrede kjærlighetserklæringer til dette mennesket, som jeg må få minne om at JEG HATER! Den ene mer forelsket enn den andre. Jeg blir syk og må nesten kaste opp av slikt kliss! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Får slenge ut bilde av henne, da: Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Vel, hva kan jeg si? I rest my case ... Her ser vi "henne", og hva ser vi? Bollekinner? Grisenese? Kløft i haka, som enhver gammel sjølk ville misunne henne? Ja, det er det vi ser! Og jeg kunne faktisk fortsette å anføre objektive kriterier for hat inn i evigheten! Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Hehe, legger dere forresten merke til det sløve blikket? Er det crack igjen, Kimberly? Eller er det kanskje smack? Haha, jeg må bare le, men det er en kvalm latter. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Er vel deg det er noe galt med hvis du sier at denne jenta er feit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå