ThePatriot Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Topic sier vel det meste! Har hørt at det går ann å styre TV'en via infarødt på telefonen.. Finnes det noen gratis-programmer til dette? Googlet litt og fant et program som het "lirc" Lastet det ned, og det ble lagret som en bz2-fil.. Jeg har ingen aning hvordan telefonen kan bruke denne filen, noen andre som vet det? Og hvilken type tv trenger man? Kun vanlig TV? EDIT: Det er snakk om Sony Ericsson.. w800i for å være nøyaktig.. Endret 22. april 2006 av ThePatriot Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 lirc er noe som blir brukt for å styre pc, ikke tv svjv. hadde trodd at en måtte gå for ett eller annet javaprogram, men jeg kjenner ikke til noe... Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Er det ingen som vet dette? *BUMP* Lenke til kommentar
µT. Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Eneste jeg vet er at alle symbian-telefonene kan brukes som fjernkontroll.. Mer enn dette vet jeg ikke dessverre.. Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Ja, det var noe sånt jeg fant ut også. Det skal være mulig for SE også, men jeg vet ikke hvordan.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 vel jeg kan bruke min SE telefon som fjernkontroll for pcen. men for tven, ikke som jeg vet om... Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Ja, det går over bluetooth.. Det finnes også en løsning for IrDA fo Nokia S60-seriene tror jeg, men vet ikke om SE.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå