Pepsi Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg må bare få ut litt fustrasjon i forhold til Dell. Bestillte laptopen, betalte den og i god tro så håpet jeg at det skulle gå greit å få den, men nei. Herregud for en tid... Først var leveranse datoen 07/10, så ble den 09/10 og nå har den plutselig blitt 21/10. Skal jeg aldri få den pc'en? Nesten så jeg angrer på at jeg forhåndsbetalte for denne greia her..., men det jo for sent nå. Får vel bare vente tålmodig... Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Å forhåndsbetale en vare er aldri å anbefale. Burde være helt unødvendig. Jeg handler aldri et sted som krever betaling på forhånd. Jeg skjønner at noen må ta et depositum, for å sikre seg mot tap, men å kreve hele summen er uakseptabelt. Innen du får maskinen finnes det kanskje et enda bedre tilbud på markedet. [ Denne Melding var redigert av: Signatur på 2002-10-01 13:30 ] Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Hva synes du jeg skal gjøre da?? Det som lager minst problem er vel bare å vente.. skel vel noe til om jeg får tilbakebetalt 13000,-. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 13:44, skrev Pepsi:Hva synes du jeg skal gjøre da??Det som lager minst problem er vel bare å vente..skel vel noe til om jeg får tilbakebetalt 13000,-. Heisan Pepsi, lenge siden sist! :wink: Hvis du virkelig angrer deg (ikke bare er litt irritert) så kan du jo alltids heve kjøpet i henhold til kjøpsloven... Da må de jo tilbake betale pengene dine... Men: Har du virkelig forhåndsbetalt, eller har Dell "reservert" pengene på Visakortet ditt? Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Du kan kontakte kundeservice, og be om en forklaring på hvorfor den er forsinket. Telefon: 23 16 22 98 Så vidt jeg ser fra tidligere poster bestilte du i slutten av September, så med mindre maskina di har feilet i test, eller noe annet har skjedd, stemmer det bra med levering rundt 7-10 oktober. Uansett: Dells kundeservice kan svare på dette. (Eventuelt selgeren din, hvis du bestilte på telefon?) Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg betalte ikke med Visa, men på bankgiro, så Dell nyter nok godt av rentepengene allerede :smile: Hadde det ikke vært for at jeg har utrolig lyst på Latituden, hadde jeg nok hevet kjøpet. Men, jeg får bare vente......litt til. Dell er vel et seriøst firma, så jeg håper da ikke de har loppet meg for de pengene. Men, det kan vel du svare på DellDude?? Takker for all respons :smile: Lenke til kommentar
bendikwhist Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Ikke noen grunn til bekymring. Hvis du ikke vil ha pc'en når den kommer kan du i følge angrefristen returnere den og få alle pengene tilbake. De skal sende skjema med maskinen, og hvis de ikke gjør det, har du faktisk 3 måneder angrefrist. Ikkeno stress. Sjekk denne siden: http://www.lovdata.no/all/tl-20001221-105-004.html Lykke til! :smile: Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 14:13, skrev Pepsi:Jeg betalte ikke med Visa, men på bankgiro, så Dell nyter nok godt av rentepengene allerede :smile:Hadde det ikke vært for at jeg har utrolig lyst på Latituden, hadde jeg nok hevet kjøpet. Men, jeg får bare vente......litt til.Dell er vel et seriøst firma, så jeg håper da ikke de har loppet meg for de pengene. Men, det kan vel du svare på DellDude?? Takker for all respons :smile: Igjen: Kontakt kundeservice, og finn ut hva som foregår. Hvis det er problemer med bestillinga di kan det hende at du kan gjøre endringer som gjør at du får den raskere. Og, nei: Du blir ikke loppet, bare vær litt tålmodig. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Husk, du har alltids angrefristloven! :wink: Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Inne på det med å være utolmodig... Jeg har kjøpt meg ny pc, men har ikke fått skjermkortet ennå. Derfor skal jeg i senere i dag gå å kjøpe meg et billig kort. Da får jeg installert programvaren og sjekket om jeg har tilstrekkelig med kjøling. Skal høre med butikken om jeg ikke kan levere tilbake skjermkortet når jeg får det nye (ATI Radeon 9700pro). _________________ Trying is the first step towards failing! [ Denne Melding var redigert av: LeGranDuc på 2002-10-05 05:31 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå