bloodmoney Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hva spill til Xbox360 bør jeg kjøpe? Jeg vill ha et det går ann å sammarbeide med missionene noe lunde som Halo osv. Helst action spill. takk på forhånd Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Gode Action titler med co-op mulighet: - Ghost Recon: Advanced Warfighter - Perfect Dark Zero Lenke til kommentar
Xorroh Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Disse bør du ha: PGR3 (et digitalt kunstverk) Call Of Duty 2 (rundet det 2 ganger nå, blir aldri lei) Lenke til kommentar
bloodmoney Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Jeg har Call of Duty 2 og for alt jeg vet er det ikke co-op muligheter der. Har bestilt meg Ghost Recon: Advanced Warfighter nå så da får vi se hva det er for noe . Noen andre co-op action spill som kommer i de nærmeste tidene framover? Lenke til kommentar
bloodmoney Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Jeg vet det men jeg glømmer det alltid ut for i dialekten min sier vi "ka" og da hadde det for meg blitt "ka spill" men det heter jo "hvilket spill". Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg vet det men jeg glømmer det alltid ut for i dialekten min sier vi "ka" og da hadde det for meg blitt "ka spill" men det heter jo "hvilket spill". 5968467[/snapback] K Oblivion er et veldig bra spill jeg anbefaler PGR 3 er bra til bilspill å være, men litt ensformig i lengden. Lenke til kommentar
bloodmoney Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 ER det co-op muligheter på noen av dem da? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hvis co-op er et såpass stort argument for om du skaffer deg et spill eller ikke, så ville jeg også sagt at Kameo er et spill du burde prøve. Kom en patch som gjør at man kan spille det co-op online for ikke lenge siden også. Lenke til kommentar
griZZli Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det er ikke multiplayer på det, men Oblivion er d beste spillet ever! grafikken er så syyyyykt god! pgr 3 er også fet, men man blir fort lei av det. Lenke til kommentar
bloodmoney Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Kadaju: eneste grunner til at jeg vill ha det er at vi er 2 her som vill spille å begge vill gjøre mission i spill ikke spille mot hverandre,men for all del kom med andre gode forslag også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå