MindTooth Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hei. Etter å ha hørt Wicked Wisdom på The Late Show with David Letterman igår, måtte jeg innrømme de hørte ganske bra ut. Derfor har jeg prøvd å sett etter CDen på norske nettbutikker, men kan ikke finne det. Noen som hvet hvor jeg kan kjøpe det? Lenke til kommentar
si_men Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Du skal få kjøpt den her, men det er en Amerikansk side. Tror du også kunne laste ned noen gratis sanger også. http://www.artistdirect.com/nad/store/arti...3542565,00.html Endret 22. april 2006 av si_men Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Du skal få kjøpt den her, men det er en Amerikansk side. Tror du også kunne laste ned noen gratis sanger også. 5969550[/snapback] Been there, done that Men synes det virkelig er ei bra gruppe.. Knall med Jada Pinkett Smith som vokalist.. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg har ikke fått hørt noe av de, men er sikkert bra. Leste også at de skulle komme med album nr. 2 i oktober, eller var det da de skulle starte å spille inn? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Jeg har ikke fått hørt noe av de, men er sikkert bra. Leste også at de skulle komme med album nr. 2 i oktober, eller var det da de skulle starte å spille inn? 5969793[/snapback] Ta en titt på denne.. Herregud å rå Jada Pinkett Smith er! She got the moves.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Er det virkelig Jada Pinkett Smith? Jeg syns hun lignet fyrktelig mye. Men god damn. Har fått helt dilla på Something Inside of Me, men album versjonen er ikke like god som live versjonen fra Letterman. Den var skikkelig tøff. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Er det virkelig Jada Pinkett Smith? Jeg syns hun lignet fyrktelig mye. Men god damn. Har fått helt dilla på Something Inside of Me, men album versjonen er ikke like god som live versjonen fra Letterman. Den var skikkelig tøff. 5982351[/snapback] http://www.imdb.com/title/tt0757505/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå