eNgage Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ey.. Har problemer med skjermbildet i spill.. Det kalles vel at det snør trur jeg. Ved noen tekster i spill blir det dratt ut streker osv.. F.eks i cs, oppe i høyre hjørne der statsen er blir nickene flimret litt, dratt ut streker osv av.. Det er ikke noe galt med selve skjermkortet da jeg har prøvd et annen et. Et helt likt et faktisk.. Er ikke over alt det snør, bare noen bestemte steder i spillene. Det kan kansje være noe med vsync ellreno? Virker som det blir litt bedre/værre når jeg stiller litt der... Eller at det er noe fuck med minne kansje? Pentium 4 (775) PowerColor X850 XT Corsair 1GB 1Ghz Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Du kan finne ut om minnet er synderen ved å kjøre MemTest86 fra Ultimate Boot CD. Har du prøvd andre skjermkortdrivere? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvis dette er kun i cs høres det ut som en bug jeg har opplevd selv. Hvis ikke er det kanskje temperaturene som blir fir høye (eller spenning som blir for lav pga dårlig/defekt kort). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå