_ziggy_ Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Er dette vanskelig å få til tro? Jeg er en hengiven kaffedrikker i tillegg til at jeg er svært datainterresert, så dette måtte være den ultimate casemod for mitt tilfelle Vært tøft også å kunne slå den på via software, sånn at du bare kunne starta den med et museklikk via en snarvei på skrivebordet f.eks Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Alt går Det er bare å få den stor nok. Hvis du finner en liten en, trenger du kanskje ikke så mye plass. Skal du lage fra skratch så blir det ikkeno problem. Skal du modde et kabinett, så hadde kanskje Lial Li sin Cube Case gjort susen Eller Stacker kanskje? Det kan sikkert gå ann å slå den på via et klikk. Men jeg veit ikke hvordan det gjøres Lykke til vertfall! Øyvind Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Veldig kjekt for nerder som trenger en liten oppkvikker om morgenen! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Kombinert med vannkjøling? http://www.boingboing.net/2002/12/08/coffe...ng_pc_case.html Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Hehe, takker for innspill Den kaffetrakterpc`n du linka til der var helt konge Det måtte jo finnes der ute en plass, hehe. Tror nok min ville vært litt mer jalla i utførelsen da, men utseende spiller mindre rolle, bare jeg får lagd min gode kaffe på lan. Hadde vært noe å hatt med seg på lanparties dette Endret 22. april 2006 av _ziggy_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hva med å rett å slett sett kaffetrakteren oppå kabinettet og lage en slags kobling slik at du kan slå den av og på via paralell-porten. Lenke til kommentar
thoralex Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 vet jeg har sett en lite 12v kaffetrakter et sted, sikkert på biltema/thorsov/clas ohlson når det gjelder av/på skruing så vet jeg at det går an å bruke skriverutrangen til å styre en bryter. tror jeg så en guide om det på programmer.no en gang (i mange deler) var vel mer beregnet på å styre lys osv. men kan sikkert brukes på kaffetrakter og Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Biltema trakter høres ut som et fint utgangspunkt Vært artig og hatt et program som kunne satt den på automatisk på et visst klokkeslett så jeg kunne våkna opp om morran og satt meg bak datan med kaffen klar innen rekkevidde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Biltema trakter høres ut som et fint utgangspunkt Vært artig og hatt et program som kunne satt den på automatisk på et visst klokkeslett så jeg kunne våkna opp om morran og satt meg bak datan med kaffen klar innen rekkevidde 6125379[/snapback] Jeg tror neppe det finnes et slikt program som du er ute etter men hvis du kjenner en som er programmerer så kan han sikkert mekke et prgram til deg. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Biltema trakter høres ut som et fint utgangspunkt Vært artig og hatt et program som kunne satt den på automatisk på et visst klokkeslett så jeg kunne våkna opp om morran og satt meg bak datan med kaffen klar innen rekkevidde 6125379[/snapback] Jeg tror neppe det finnes et slikt program som du er ute etter men hvis du kjenner en som er programmerer så kan han sikkert mekke et prgram til deg. 6188600[/snapback] Da tror du feil.. De fleste tanker har vært tenkt før.. -Bare så du vet det.. Link Det finnes maaaaaaaaaange programmer for å kontrollere ting via parallel porten.. Både med timer og uten.. ______________________________ FHJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå