Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar. Rare resultat når jeg trykker på keyboard

Anbefalte innlegg

For og si det sånn. Har vært borti 2 bærbare datamaskiner. Og

den ene ble dynket i vann. Da når jeg trykket på backspace så kom dagens dato frem i notisblokk. Og diverse andre knapper ka helt ville resultat.

Nå har jeg en ny bærbar for hånden. Når backspace trykkes ned så kommer dagens datofrem. Og når jeg trykker på "g" så kommer det frem "gt5"

og "h" så kommer det frem "hy5"

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som kortslutninger i tastaturet. Altså, du trykker på èn tast mens maskinen registrerer flere og resulatet kommer på skjermen. En mer tvilsom mulighet er om et lite program (kall det virus, spyware, hva du vil...) som omtolker signalene du sender fra tastaturet til noe helt annet. Simulerer kortslutning tenker jeg da på, men det har jeg aldri hørt om før og har ikke troen på det.

Hvis PCen har gratis service så ville jeg sendt den dit. Hvis den ikke er gratis så ville jeg tatt en formatering eller kjørt en grundig malware/virus skann først bare for å avkrefte den tåpelige muligheten om en kortslutningssimulator. Vet ikke om det eksisterer eller er mulig en gang. Innholdet på harddisken sletter de på serviceverkstedet uansett sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...