zjulik Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Nei, sier denne anmeldelsen: http://www.zdnet.com.au/insight/security/s...39252830,00.htm Men om dette strides de lærde... Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Det kommer vel litt inn på hvor flink man er til å tenke selv. Og ikke minst hvor man får programmer fra. Ting blir jo ikke installert på din maskin uten din viten og vilje. Selv har jeg kun brukt Windows sin firewall siden XP kom på markedet og jeg har aldri hatt noen problemer. Men nå er jeg også en av de som klarer å ha en Windows-installering gående smooth i flere år uten virus/spyware/reinstall og da, så jeg er kanskje ikke representativ for den jevne apekatt som laster ned og installerer helt ukritisk og skylder på Windows når de går i baret Endret 22. april 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Brannmuren i Windows er ikke sikker. Den slipper for mye farlig trafikk gjennom. Jeg vet om mange som har stolt på denne brannmuren og angret i ettertid. I tillegg kan det nevnes at brannmuren skaper av og til trøbbel for spilling. Jeg vil heller anbefale den gratise brannmuren ZoneAlarm. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Gå for Trend! Best og billigest i mange tester Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Brannmuren i Windows er ikke sikker. Den slipper for mye farlig trafikk gjennom. Jeg vet om mange som har stolt på denne brannmuren og angret i ettertid. I tillegg kan det nevnes at brannmuren skaper av og til trøbbel for spilling. Jeg vil heller anbefale den gratise brannmuren ZoneAlarm. Hilsen, efikkan. 5970689[/snapback] Den lager no ikkje akkurat problem for spel. Første gangen vi starter eit spel, spør brannmuren om den skal godta spelet eller ikkje. Blir det enklare? Tviler. Og brannmuren er veldig lett å bruke då. Eg trur at for den vanlige brukar, som har noke nettvett er den bra nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå