THEsaucage Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 tror jeg prøver dette jeg og og skriver inn pasoordet er seriøs spiller Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 tror jeg prøver dette jeg og og skriver inn pasoordet er seriøs spiller Hva babler du om ? Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 det blir kult med klan når eg har kjøpt spillet, ikke si dette til noen: eg har spillt på crackete servere men det er så gøy at eg har bestemt meg. EG MÅ HA DET!! Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Til hele klanen: Dere er bra motstandere Lenke til kommentar
THEsaucage Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 beklager denne meldingen kom på feil sted til feil tid Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 oppi rompa di i så fall.... hehe [GiS]Settepotet Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ny hjemmeside! I hvert fall nytt domene! http://www.guttaiskauen.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå