AndersE Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Her tatt meg den frihet å sende [email protected] en liten påminnelse om at medlemmslisten vokser. Er pr. dags dato 15 medlemmer i GIS. ---sendte melding 05.10.02--- Hei Nå er vi mange som venter på en kamp, ser at det er blitt 15 medlemmer nå. D.v.s. 15 medlemmer som er klare til kamp Ta deg tid til å klikke inn på linken under så vil du se at vi er klare....... http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...st=1&replies=19 Sees vi på nettet snart...?? mvh Anders alias Preacher (No) ----------------------------- Får håpe at det skjer noe nå..... Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg er hypp på å få igang denne clanen snarest mulig.. Mulig å få vite hvor di fleste membersa er å få tak i ? Jeg er ihvertfall på quakenet, #gis.bf, ellers er det mulig å treffe meg over mail, [email protected] Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Flere som har lyd problemer med BattleField 1942, og hvilket OS bruker dere? (kjører Win-XP SP1 og får for det meste bare skurr :sad: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 20:51, skrev jovaa:Jeg er drittlei newbies og teamkill og vil derfor gjerne bli med på dette. :smile: Logger meg inn nå, så får vi se hva som skjer. det er det som er gøy da. Lenke til kommentar
The Viking (GIS) Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Tok meg den frihet å melde meg inn i GIS klanen. Er keen på en ordentlig fight! Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg håper du vet at Viking er et "registered trademark"? :smile: Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Nei, nå begynner jeg å bli argh :razz: dette tar vist sin tid dette.. Får vel håpe at clan leaderen kommer opp snart Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Beklager, jeg er nå på plass igjen. 18 medlemmer!!!! Dette går over all forventning. Jeg ser at internettsiden vi har startet klanen på ikke duger. Det vi trenger er noen som kan lage en hjemmeside. Send meg en mail ([email protected])hvis du har muligheten til å bidra. Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Blei med jeg også. Kan nåes på E-mail: [email protected] Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 er ikke noe sjef på hjemmesider jeg i hvert fall... Lenke til kommentar
The Viking (GIS) Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Kan forresten nåes på [email protected] Håper det blir noe action snart! Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Ingen hjemmeside ennå Men jeg er på i kveld. Starter et spill som heter "Gutta". Er inne fra klokken 21.00. Ingen passord, men det er fint om dere lager ny profil med "dittnavn"[GiS] Etterhvert tar vi i bruk Team Speak, slik at vi har kommunikasjon når vi spiller. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Kjørte opp en messageboard på http://www.oesolberg.com/messageboard (helt nytt så jeg er ikke sikker på hvor bra det er og om alt virker). Vi kan jo prøve å få snakket litt mer sammen der.... Ved spørsmål send meg en mail [email protected] _________________ Your average ShitHead in Norway www.oesolberg.com [ Denne Melding var redigert av: ShitHead_No på 2002-10-08 17:40 ] Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ajda...heiv opp et forum selv før jeg leste denne threaden idag. Men det gjør da ikkeno. Fikk i alle fall herja med litt cgi =) /Ripsta aka GIS KayBadGuy Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 OK, da er det 2 utenom meg som har registrert seg. Hiv dere på resten av gjengen. Noen som kjører en server vi kan møtes/spille på? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Alle sammen som har meldt seg på denne klanen, registrer dere på forumet vårt: http://www.oesolberg.com/messageboard/cate...tegory-view.asp Der postes info om kamper, og mye annen nyttig info. Så, raska på! Vi hadde foresten den første kampen i dag. Bare 5 stykk så det blei litt stusselig, men moro var det lell. Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg har meldt meg på :smile: Detta skal bli kewl Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Har også listet meg for noen dager siden, men det ser ut som hjemmeside er pri 1 akkurat nå. Som sagt tidligere er det en åpen irc-kanal hvor folk kan gå inn, GJØR DET!!! Hadde vært hyggelig å kunne møttes. Ellers må det vel være noen som kan hjelpe founderen å sette opp en hjemmeside, skulle vel ikke ta så lang tid... Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Ok, altså har vi en del inactive som jeg ser, det har kommer opp et forum der en god del har registrert seg, men ikke alle, så kom igjen og registrer dere og få se at dere er aktive, etterhvert så går vi nok gjennom og ser hvem som er aktive og inaktive. Vi finnes også på Quakenet, på kanalen #GIS.BF, plz join der og vær der. Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 HVA MED EN KLAN FIGHT MELLOM SON OG GIS ? DET VILLE BLI ALLE TIDERS :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå