AK47 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 OK, nå gjør vi et forsøk, og starter en rein norsk alianse. Klanen som er norsk heter selvfølgeig Gutta i Skauen, forkortet til GiF. Vi prøver å starte litt lettere i foten så vi ikke trår gjennom isen med en gang. Her er det samarbeid som teller, og ikke minst å ha det moro. Gå til følgende side og meld deg på: http://www.bf42.com/index.php?site=clan&id=675 Kanskje vi kan møtes allerede i kveld. Vi trenger alle som liker å samarbeide. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 [pirk] De ble nå engang kalt; Gutta på skogen. [/pirk] _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-10-01 13:18 ] Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Vet det, men på med Å tar seg så dumt ut på internasjonale sider, så jeg tok meg frihet til å benytte Gutta i Skauen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg vil gjerne joine Jeg er en seriøs spiller som liker å samarbeide :wink: Hva er passordet ? du kan sende meg en privat melding med passordet hvis jeg får lov til å joine. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Ooops, sorry. Passordet er Milorg Velkommen :smile: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Når jeg velger "join a clan" finner jeg ikke klanen din i lista :???: Lenke til kommentar
xlent Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Søk etter Gutta I Skauen.. :smile: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Det har jeg gjort...jeg velger "join this clan" og da får jeg opp dette. Der finner jeg ikke klanen :???: Edit: fikk det til...måtte bare logge ut og så logge inn igjen..så funka det :wink: [ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-10-01 14:55 ] Lenke til kommentar
xlent Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Er du medlem av en annen klan da? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Søk GiS på clan tag i http://www.bf42.com/index.php?site=clan_center Dette blir bra! Skal prøve å snekre sammen en hjemmeside. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 15:07, skrev AK47:Søk GiS på clan tag i http://www.bf42.com/index.php?site=clan_centerDette blir bra! Skal prøve å snekre sammen en hjemmeside. Flott Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg er drittlei newbies og teamkill og vil derfor gjerne bli med på dette. :smile: Logger meg inn nå, så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg er drittlei newbies og teamkill og vil derfor gjerne bli med på dette. :smile: Logger meg inn nå, så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
Sprocket99 Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hei! Så innbydelsen din, og jeg har nå joinet din clan.. Du søker også etter en som kan lage en hjemmeside... Jeg går på studiet webmaster, og kan kanskje snekre sammen en liten ting for deg. Sprocket99 Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 GiS Settepotet her :smile: Skjer det noen ting snart eller? Er hypp på en liten "bli-kjent-kamp"! :smile: Skal prøve å få med kompisen min også. Han og jeg kriger alltid på samme servere, og fokuserer sterkt på lagspill. Men vi blir som oftest frustrerte over TK's og fjortisser som skyter fly og ikke gidder å guide artilleri eller å plukke opp folk. Gleder meg fælt til det blir no kriging! Lenke til kommentar
AndersE Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Bygynner å blir litt utolmodig.... På tide med en kamp... "Vi kan prøve å møtes i kveld kl. 21.00 " har stått litt lenge på BF1942.com På tide at det skjer noe nå... Ser foresten at det er blitt 10 medlemmer...nok til en liten kamp det Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Samma her... Få opp en kamp da mann! :smile: Lenke til kommentar
g0re Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hei, GiS joinet jeg oxo nå. Bruker dere aim/msn eller en irc kanal, litt greit å kunne kommunisere. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Blei litt stillstand i denne rekrutteringa nå... Jeg vil ha info!!! :smile: Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Halla, gikk med i klanen jeg også, hva skjer med meetingen ? Jeg er å finne på #gis.bf @quakent så lenge det ikke skjer noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå