Gå til innhold

sof2 og lag i closecombat

Anbefalte innlegg

hei. jeg har en

amd atlon 1000mhz

320 mg sdram

Ati radeon 8500 built by ati

en 704/128 adsl linje fra telenor

hvorfor i 11te lagger det når jeg kommer close innpå en motstander. ligger jevnt på mellom 70-125 fps på 1024x768 oppsetning med fulle detaljer, har relativt bra ping på de fleste servere 80-200 i ping. men så fort det kommer en fra det andre laget nær meg og blåser med hagle eller lignende så fyker pakketapet opp på lagometeret og hvis fyren hopper forbi meg i løpet av et halvt sekund så ser jeg kanskje 4 "fps" med han. hvor han bare rekker å blåse meg til himmels siden jeg ikke vet hvor han er.

håper dette forklarte bra nok? hvis ikke si ifra. så skal jeg forklare bedre.. plz svar. jeg har snart ødelagt keyboardet mitt i aggresjon..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje fordet at du har 80-200 i ping?

Hvis du har 200 i ping da er det jo klart at du sliter.

Ellers så er jo ikke maskinen din SÅ god, MEN hvis spillet flyter fint ellers i singleplayer når det skjer mye også så er det jo ikke det som er problemet.

Lenke til kommentar

det er ikke det, når jeg kjører server eller spiller over lan, så går det fint. kun hvis jeg er inne på en server over internett, så skjer dette, og pakketapet, som da ligger jevnt begynner plutselig å hoppe villt... 80 i ping er nesten lik null det i sof2. veldig få du ser noen så veldig mye under det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...