andus Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Jeg er helt nybegynner og dette er mitt første ok kamera. Et ixus55 ike spesielt for en fotograf, vet det. Men hva synes dere om disse to? Tatt med makro og resten automatisk. Dere er fri til å bedre bildene hvis dere kan. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 bilde nr 2 var pent. men en liten detalk eg ikkje likte, det er at den bakerste blomsten ikkje har pusterom på toppen. bilde 1 var litt kjedelig Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Litt veldig med bakgrunnsstøy åp det første. Det andre var fint. Var ikke så myue forstyrrende i bakgrunnen. Kanskje litt mer tele på det siste bilde, slik at du hadde fått den den andre blomsten litt større. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Det første bildet blir fort veldig kjedelig, og det er altfor mye bakgrunnsstøy. Det siste bildet er best. Blomsten i bakgrunnen har for lite pusterom på toppen av bildet, men ellers kjempeflott bilde. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Det siste bildet kunne vært bedre om man hadde tiltet kameraet, slik at man hadde fått mer av den blomsten i bakgrunnen med. Ser foresten at noen av greinene i bakgrunnen er dobbel (se vedlegg) Lenke til kommentar
andus Skrevet 22. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 greinene er doble? Det er jo bare to greiner som ligger parallellt i bildet. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 synes det andre var finest. kanskje litt kjedelige motiver? forstyrrende bakgrunn. Lenke til kommentar
andus Skrevet 22. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Er det det det er? Lenke til kommentar