Holten Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Når jeg skal kopiere en RAR fil på over 4 gb (4.36gb) fra D: til den eksterne hardisken så står det att det ikke er nok plass å att jeg må frigjøre mer disk-plass Ekstern hardisken har et FAT32 system KAn det ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 FAT32 er begrenset til 4GB. For å gå over 4GB så må du konvertere til NTFS. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 kan jeg gjøre det UTEN å miste en eneste kb ? ;P Jeg har ganske mange filer jeg er VELDIG redd for :/ Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Fra FAT32 til NTFS skal gå uten å miste filer. How to convert FAT disks to NTFS Lenke til kommentar
Holten Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Takker for meget raske svar nahojdat =) Lenke til kommentar
Holten Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Men, nå har jeg kommet hit: C:\Documents and Settings\mittnavn>convert G: /fs:ntfs Filsystemet er FAT32. Skriv inn gjeldende volumetikett for stasjon G: Dette står i console'n nå ! Hva skal jeg skrive på den volumetiketten ?? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 "In the command window, type help convert and then press ENTER" Da finner du mer info, alt står på linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå