Gå til innhold

Hva spiser du til frokost?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En brødskive med kaviar eller leverpostei. 2 trankapsler, 2 epleddikk kapsler og Collett Kostpluss vitamintablett + 1 stort glass appelsinjuice. Stort sett min frokost hver eneste dag. Blitt en vane nå og føler meg helt rar om jeg hopper over det ...så da blir det sånn :)

Lenke til kommentar

2 Kneippbrødskiver, enten ferske eller 1 dag gamle, begge påsmurt et tynt lag Soft Flora samt et lag stavmixet Lerum Jordbærsyltetøy.

Jeg drikker som oftest noe rundt 0,5L av min 1,5L flaske som alltid inneholder Fun Light Is-te Peach, som hentes ut fra kjøleskapet før jeg begynner å smørebrødskivene så den skal være passe kald, ikke for kald.

Ved siden av måltidet tar jeg 1 stk. Omega Godt for Hjertet, 1 stk. Vitamineral, 1 stk. Aerius 5mg (eller Zyrtec 10mg dersom jeg er tom for Aerius).

Leser alltid lokalavisa Hadeland (blar gjennom + leser tegneserier), samt at jeg leser Aftenpostens kulturdel da inkludert tegneserier og Si ;D, og Aftenpostens hoveddel. På lørdager har jeg ikke lokalavisa, men da har jeg VG. På søndag har jeg ikke noe, så jeg spiser ved siden av datamaskinen.

Fast rutine ftw. !

Lenke til kommentar
Brødskive med nugatti eller syltetøy eller baconpostein etc.. Drikker: Melk/oboy/eple- /appelsin juice...

Enkelt og greit!

5969205[/snapback]

Nugatti og appelsinjuice kan umulig være godt sammen...

For å ikke snakke om en del unødige kalorier, men dere skal slippe å høre meg dra en lekse om det her også.

Lenke til kommentar
Brødskive med nugatti eller syltetøy eller baconpostei etc.. Drikker: Melk/oboy/eple- /appelsin juice...

Enkelt og greit!

5969205[/snapback]

Nugatti og appelsinjuice kan umulig være godt sammen...

For å ikke snakke om en del unødige kalorier, men dere skal slippe å høre meg dra en lekse om det her også.

5969763[/snapback]

Nugatti - Melk

Ost/skinke - Appelsin/eple juice

Baconpostei - Melk

Alt - Oboy!

edit: liker ost og skinke også!

Endret av kezoom
Lenke til kommentar
uhh! Skjønner ikke at folk orker samme mat hver dag jeg :p

Baguett med kjøttdeig og tacokrydder-dings og mais og ost hørtes godt ut :)

5967573[/snapback]

Det er fantastisk godt...Pluss det kan holde til flere frokoster

Du tar litt kjøttdeig og bruner den, så tar du på krydder, ca så mye at det blir et godt lag av krydder over det du har av kjøttdeig...Så litt vann 1/4 av er lite drikkeglass ca...Så tar du mais oppi, og steiker kjøttdeigen til det ikke er så sykt mye saus greier igjen...

Deretter tar du en sånn svær baguette, og kutter den nesten i to men ikke heilt(da renner jo allt bare uta :p )

Så tar du bittelitt ost i bunn ca 1/2 skive som du frafser opp ( da holder bunnen seg bedre)

Så tar du ost på toppen, jeg pleier bare bruke skiva ost, like greit lissom..

Så kommer det avgjørende, siden du har så svær baguette, har den en tendens til å dele seg, altså allt fyllet detter utav og baguetten bøyer seg som en banan til begge sider...Men dette kan du enkelt forhindre ved å bøye til ei pølseklype slik at den holder baguetten....

NammMmMmmmmmM^^ :love:

samt ett svææært usundt glass cola! med isbiter inni, når du ser på ett av de dårlig humor programmene på tv-norge i helga!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...