Mirann Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Drikker Biola og spiser 1 - 2 knekkebrød. Pålegget varirer.. Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg spiser ett knekkebrød og drikker appelsinjus. Eller melk. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 skjønner ikke åssen folk klarer seg uten frokost, eller en dårlig frokost som mange her har for densakskyld. Jeg er nødt til å ha en solid frokost for å fungere. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg spiser som oftest 2-3 brødskive med forskjellig pålegg, som oftest ost, skinke og en eller annen salat. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 jeg spiser alltid 2 brødskiver, alltid melk og noen ganger juice, og en frukt. uten dette roper magen min på meg de 2 første timene på skolen... Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 En God Morgen yoghurt og et glass vann. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Brødskive med nugatti eller syltetøy eller baconpostein etc.. Drikker: Melk/oboy/eple- /appelsin juice... Enkelt og greit! Endret 22. april 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 En brødskive med kaviar eller leverpostei. 2 trankapsler, 2 epleddikk kapsler og Collett Kostpluss vitamintablett + 1 stort glass appelsinjuice. Stort sett min frokost hver eneste dag. Blitt en vane nå og føler meg helt rar om jeg hopper over det ...så da blir det sånn Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 2 Kneippbrødskiver, enten ferske eller 1 dag gamle, begge påsmurt et tynt lag Soft Flora samt et lag stavmixet Lerum Jordbærsyltetøy. Jeg drikker som oftest noe rundt 0,5L av min 1,5L flaske som alltid inneholder Fun Light Is-te Peach, som hentes ut fra kjøleskapet før jeg begynner å smørebrødskivene så den skal være passe kald, ikke for kald. Ved siden av måltidet tar jeg 1 stk. Omega Godt for Hjertet, 1 stk. Vitamineral, 1 stk. Aerius 5mg (eller Zyrtec 10mg dersom jeg er tom for Aerius). Leser alltid lokalavisa Hadeland (blar gjennom + leser tegneserier), samt at jeg leser Aftenpostens kulturdel da inkludert tegneserier og Si ;D, og Aftenpostens hoveddel. På lørdager har jeg ikke lokalavisa, men da har jeg VG. På søndag har jeg ikke noe, så jeg spiser ved siden av datamaskinen. Fast rutine ftw. ! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Brødskive med nugatti eller syltetøy eller baconpostein etc.. Drikker: Melk/oboy/eple- /appelsin juice... Enkelt og greit! 5969205[/snapback] Nugatti og appelsinjuice kan umulig være godt sammen... For å ikke snakke om en del unødige kalorier, men dere skal slippe å høre meg dra en lekse om det her også. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 brødskive med syltetøy og et glass melk...*interesann* Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Brødskive med nugatti eller syltetøy eller baconpostei etc.. Drikker: Melk/oboy/eple- /appelsin juice... Enkelt og greit! 5969205[/snapback] Nugatti og appelsinjuice kan umulig være godt sammen... For å ikke snakke om en del unødige kalorier, men dere skal slippe å høre meg dra en lekse om det her også. 5969763[/snapback] Nugatti - Melk Ost/skinke - Appelsin/eple juice Baconpostei - Melk Alt - Oboy! edit: liker ost og skinke også! Endret 22. april 2006 av kezoom Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 uhh! Skjønner ikke at folk orker samme mat hver dag jeg Baguett med kjøttdeig og tacokrydder-dings og mais og ost hørtes godt ut 5967573[/snapback] Det er fantastisk godt...Pluss det kan holde til flere frokoster Du tar litt kjøttdeig og bruner den, så tar du på krydder, ca så mye at det blir et godt lag av krydder over det du har av kjøttdeig...Så litt vann 1/4 av er lite drikkeglass ca...Så tar du mais oppi, og steiker kjøttdeigen til det ikke er så sykt mye saus greier igjen... Deretter tar du en sånn svær baguette, og kutter den nesten i to men ikke heilt(da renner jo allt bare uta ) Så tar du bittelitt ost i bunn ca 1/2 skive som du frafser opp ( da holder bunnen seg bedre) Så tar du ost på toppen, jeg pleier bare bruke skiva ost, like greit lissom.. Så kommer det avgjørende, siden du har så svær baguette, har den en tendens til å dele seg, altså allt fyllet detter utav og baguetten bøyer seg som en banan til begge sider...Men dette kan du enkelt forhindre ved å bøye til ei pølseklype slik at den holder baguetten.... NammMmMmmmmmM^^ samt ett svææært usundt glass cola! med isbiter inni, når du ser på ett av de dårlig humor programmene på tv-norge i helga!! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Venter til jeg kommer i kantina, og der kjøper jeg meg en tacobaguett <3 Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) En porsjon med havregryn(med melk). 2 kapsler med Omega3 som garanterer meg dårlig ånde med fiskeolje lukt. Endret 22. april 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Spiser som regel Axa Frukt Müsli. Enten det eller ostesmørbrød Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 En ekstravagant kombinasjon av brød og pålegg, supplert av melk og juice. Og den obligatoriske Omega-3-greien som garanterer meg et langt liv og mange koner. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 En porsjon havregryn, et glass appelsinjuice og en liten proteinshake 5966162[/snapback] Tar du shaken uten og trene, eller trener du også ?Hvis du ikke trener, syns du den hjelper ? Spiser ikke frokost Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 En dobel skive med Nuggati nesten altid (eller syltetøy noen ganger)... Må ha noe søtt på skiva til frokost. Og et par halvlitere med vann da. (Ikke melk for det er for kalver..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg