anon12234 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 havregryn med melk og rosiner + rå eggehvite fra 2 egg eller tilsvarende proteinshake, tunfisk etc.... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 I ukedagene spiser jeg som oftest ikke frokost, fordi jeg ikke er særlig sulten tidlig om morgenen. De gangene jeg er i form til å spise frokost i helgene går det som regel i brødskiver med diverse pålegg, og juice/melk/vann. I dag hadde jeg meg fire brødskiver med hardkokt egg, cherrytomater, og litt majones, samt et stort glass appelsinjuice. Det var ganske smakfullt, og kan anbefales til de som liker den typen pålegg. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg spiser en brødskive eller to, enten med ost på eller ett stekt egg om jeg gidder det. Ett stort glass med lettmelk er også elementært. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Sjelden før skolen, får ofte sinnsykt vondt i magen av det. I helgene spiser jeg alt jeg kommer over, f.eks idag tømte jeg omtrent en pakke med leverpostei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Frokostblanding. Vet ikke hvilket merke det er. Jeg bare dypper skålen min nedi en bøtte med ekte militærblanding. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 I dag ble det grøt, som for de nadre var middag Skoledager er det en brødskive med nugatti (andre pålegg hvis ønsket) Helg kan det være toast, sandwich, baguett, "middag" osv. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Varierer en god del. Hender jeg sterker en løvbiff og litt av en sånn rar tyrkisk pølse. Så legger jeg pølsebitene på løvbiffen og ost på toppen. Og rista loff overr og under Pleier å ha litt salat ved sidnav, men ikke latid jeg gidder. Eller så kan jeg lage meg litt tomatsuppe med makaroni. Kanskje ostesmørbrød med den rare tyrkiske pølsa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Frokost? Aldri hørt om det... Nei, jeg har ikke pleid å spise frokost før skolen siden 8. klasse. Klarer rett og slett ikke å svelge maten om morgenen, er så trøtt. Blir bare til at jeg sitter med maten i kjeften og tygger til det er en ekkel, finknust grøt :!: Så teknisk sett pleier jeg ikke spise frokost før i 16-tiden når jeg kommer hjem fra skolen, hvis jeg ikke kjøper meg noe mat på skolen da. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Varierer en god del. Hender jeg sterker en løvbiff og litt av en sånn rar tyrkisk pølse. Så legger jeg pølsebitene på løvbiffen og ost på toppen. Og rista loff overr og under Pleier å ha litt salat ved sidnav, men ikke latid jeg gidder. Eller så kan jeg lage meg litt tomatsuppe med makaroni. Kanskje ostesmørbrød med den rare tyrkiske pølsa? 5967070[/snapback] Du spiser løvbiff og salat til frokost? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Du spiser løvbiff og salat til frokost? 5967136[/snapback] Vel, jeg har ikke skole eller jobb, så jeg står opp klokka 12-13 så kan vel kanskje ikke kalle det frokost, men det er dagens første måltid i hvert fall Endret 22. april 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Treningsdager blir det vanligvis 50-100g havregyrn, et glass appelsinjuice, tran, kalsium og eggerøre hvis jeg gidder. Treningsfrie dager blir det bare egg. Varierer en god del. Hender jeg sterker en løvbiff og litt av en sånn rar tyrkisk pølse. Så legger jeg pølsebitene på løvbiffen og ost på toppen. Og rista loff overr og under Pleier å ha litt salat ved sidnav, men ikke latid jeg gidder. Eller så kan jeg lage meg litt tomatsuppe med makaroni. Kanskje ostesmørbrød med den rare tyrkiske pølsa? 5967070[/snapback] Du har går vel ikke på skole eller jobb? Lenke til kommentar
............... Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 bli vel sjelden frokost Når det blir er det en kjedelig brødskive Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Når det er helg og jeg ikke må stresse avgårde, spiser jeg sånn lang baguette ting med kjøttedig med tacokrydder-dings og mais og ost... NamMmmmmmmMm... Når jeg skal på skolen spiser jeg ikke frokost.. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 spiser alltid 2 brødskiver, et glass melk/juice, og ofte en frukt. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 uhh! Skjønner ikke at folk orker samme mat hver dag jeg Baguett med kjøttdeig og tacokrydder-dings og mais og ost hørtes godt ut Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 spiser alltid 2 brødskiver, et glass melk/juice, og ofte en frukt. 5967434[/snapback] Samme her. Spiser som oftest 1-2 brødskiver med et kjøttpålegg etc. drikker melk (ingenting annet fungerer som drikke til frokost enn melk!) og spiser enten et eple eller en pære. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 spiser alltid 2 brødskiver, et glass melk/juice, og ofte en frukt. 5967434[/snapback] Samme her. Spiser som oftest 1-2 brødskiver med et kjøttpålegg etc. drikker melk (ingenting annet fungerer som drikke til frokost enn melk!) og spiser enten et eple eller en pære. 5967637[/snapback] Quoted for truth! :!: Går ofte med en halvliter her. Lettmelk, altså. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hvis jeg spiser frokost så spiser jeg som reger 2 brødskiver med smør og noe godt pålegg. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Vanligvis har jeg ikke tid til noe skikkelig, blir som oftest trankaplser + multivitaminer og et glass juice ellerno. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg