griffin95 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Vi har fått tilbud om hjemmepc avtalle men det er ikke så lett og bli helt klokk på om dette er en bra pc iht. pisen.......Jeg kjenner lite til Intel oppsett, så jeg er interesert i vurderinger på fakta nedenfor.........takker for raske svar. Jeg skal nok bruke den til spill også...har irritert meg legge nok på at jeg ikke ligger så pass bra ann med pc'en i dag at jeg kan spille BF2 f.eks med meget god grafikk og flytt. Det må være et minimums krav. Dette med og koble seg opp på LCD tv som vil komme i stue er også en forutsetning. Fujitsu Siemens -Proff stasjonær PC SCALEO H * Intel PD950 (3,4 GHz), µATX Standard * 2048MB SDRAM PC400 * 2x250 GB 7200 SATAII * 256MB NV GF7800GTX(ViVo, DVI, PCIe) * TV-Tuner HW-MPEG Analog/DVB-T * FireWire,Cardreader Mediabaya DVD Burner SM LF * Onboard 7.1 Lydkorta * LAN/WLAN 802.11g * 2 active speakers + subwoofer * Wireless Multimedia Keyboard & Optical Mousea * Windows MediaCenter Samtlige PC pakker leveres med: * Windows XP Home * Office 2003 Home Use Program fra Microsoft. * 3 års Norman Virus Control * Works * 3 års brukerstøtte * 3 års garanti * 17” LCD skjerm 180x1024 /75Hz ( må ta den med ellers får jeg ekstra betaling på kr.49,- pr måd.) Kostnad er totalt per måd 527 kr for Brutto/netto trekk i 36 månder =18972 kr minus litt skatte trekk på ca.3000 hvis jeg har forstått utregningen riktig. Så jeg ville selv ha satt et kriteritum på om jeg kan få en bedre AMD pc til rund 14500 kr inkl mediasenter Dvs. jeg er usikker på det meste siden jeg da ikke får litt mer prisise data iht. kabinett og muligheter fremover, pluss vurdere skjerm/lyd/ osv...men vi skal få en demostrasjon av pc'ene Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Dette har jeg vært borti før gitt. Hydro Sunndal hadde et lignende tilbud for 3 år siden og folk har rent ned dørene på Sutech for å få fiksa PC'ene. Det skulle ikke tilfeldigvis være HPP-tilbudet vel, hehe Erfaringsmessig er det nok endel høyere feilprosent på disse enn skikkelige saker som HP dx serie. Du får ta deg en tur innom en dag og se om du ikke kan få noe bedre enn dette Jeg har iallefall lagt ned forbud for bruttern å handle inn Amilo bærbar PC'ene iallefall. Usja! Det er heller ikke et så fantastisk et tilbud at det gjør noe, det som er fordelen er at en ikke må ut med en haug penger i ett jafs, ellers er det ikke rare sakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå