Arsenal_RULES Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Har et problem med min mambo internett side, det kommer opp en melding på hovedsiden som jeg ikke greier å løse. (Dette er et problem jeg ikke har hatt før, som nettopp kom opp?! -.-) Siden Har prøvd å åpne opp rettighetene i de mappene feilmeldingen henviser til, men jeg greier ikke å gi rettighetene, 777 (om noen forstår ) Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Du burde oppgradere til Joomla. Mambo er et dødt prosjekt... Joomla er det "nye" Mambo Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Jepp, i know. Men tilbake til problemet mitt, noen idé? Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Slett det som ligger i cache/ og gjør mappen skrivbar for webserveren. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Filene som ligge i cache, lar seg ikke bli slettet?! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Neimen der løste det seg gitt, takker så mye Olear! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå