nikk0 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Var innom hos Mekonomen kr.sand idag å høre om pris på senkesett, til min Primera P10. 2600,- Det er vel ikke så galt da? Men der snakket de om at jeg måtte til Arendal eller Evje for å få det godkjent. I kr.sand ville de vist ikke godkjenne det uten norsk papirer. Og på det aktuelle senkesettet var det kun tyske TUW papirer. Er ikke det litt sært av de i kr.sand? Ikke at det gjør meg noe å kjøre 4 mil for å få det godkjent da men.. Men 2600,- for et senkesett, er det noe gal pris det? 35mm. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Var innom hos Mekonomen kr.sand idag å høre om pris på senkesett,til min Primera P10. 2600,- Det er vel ikke så galt da? Men der snakket de om at jeg måtte til Arendal eller Evje for å få det godkjent. I kr.sand ville de vist ikke godkjenne det uten norsk papirer. Og på det aktuelle senkesettet var det kun tyske TUW papirer. Er ikke det litt sært av de i kr.sand? Ikke at det gjør meg noe å kjøre 4 mil for å få det godkjent da men.. Men 2600,- for et senkesett, er det noe gal pris det? 35mm. 5965688[/snapback] Er det TUV godkjent så trenger du ikke norske papirer men det må vises hos biltilsynet uansett for å få det stemplet som godkjent i vognkortet ellers så får du problemer ved evt kontrol og EU godkjenning... 2600,- er forferdelig billig hvis det medfølger dempere, men hvis det er snakk om bare fjærer så er dette ikke billig. Jeg kjøpte TUV godkjente Koni senkefrærer til 1900,- hos Simco.no til min Saab 93. Endret 22. april 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
Northland Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Med senkesett mener du fjærer og dempere? elle bare fjærene? Antar at det er sistenevnte, så da er vell prisen helt grei. Hva slags merke er det på dem? Har også hørt at noen forlanger norske TUV papirer, så da er det vell lite og gjør med det. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Sende en mail til de, og DA viste det seg at det var kun fjærer. =/ Merke spurte jeg ikke om i farten. Noen som vet om et billig og bra senkesett til min 95-mod Primera P10 2.0LX? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Kan kontrolløren tysk er det ikke et problem. Hvis ikke kan han kreve norske papirer. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Sende en mail til de, og DA viste det seg at det var kun fjærer. =/Merke spurte jeg ikke om i farten. Noen som vet om et billig og bra senkesett til min 95-mod Primera P10 2.0LX? 5967970[/snapback] HALLO! simco.no " leser du ikke dine svar"... Endret 22. april 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
Northland Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 autospar har cobra senkesett.. Dette skal vist nok være ganske bra. Har ikke hørt nogen klager på det. Skal ha det selv på min bil, så jeg var innom butikken for litt siden.. Han sa at det var 5 års garanti på det også.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 2600 er ikke billig med mindre det er veldig bra fjærer.. Betalte selv cirka 800 for et billig senkesett og 1500 for et bra til min Dette var da kun fjærer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå