-Loki Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Halloen^^ Jeg har altså en Honda accord aerodeck 2.0 EX 89mod. Noen som vet om forhandlere som har styling til denne bilen? Skulle gjerne likt å visst det:) Helst norske forhandlere (kan og være utenlands). Lenke til kommentar
underground Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Denne siden har lista opp en haug av butikker som har diverse styling til denne bilen. Aner ikke noe om leveringstider osv. Ligger også en komplett verkstedmanual på ca 800 sider til nedlasting der. Har samme bilen selv. EDIT: Kanskje smart og legge ved link også. Endret 22. april 2006 av underground Lenke til kommentar
-Loki Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Jeg ser det ikke så godt på bildet, men har du styla din? Om du har det, hvor fikk du tak i det? Har vært innpå den sia du ga i link og bladd meg gjennom samtlige linker der.. relativt lite å finne (til min bil vertfall).. Lenke til kommentar
underground Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Nei min er ikke styla i virkeligheten har bare lekt meg litt med photoshop. Er desverre lite og finne til den bilen ja. EDIT:Har du bilder av din bil. Hva er forskjellen på en 87 og en 89 modell tro? Endret 23. april 2006 av underground Lenke til kommentar
-Loki Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Har desverre lite med bilder... Ikke mulighet til å ta noen heller på en stund:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå